Video effecten werken weer niet

jakjakobs schreef op 16.07.2016 om 10:38 uur

Enkele weken geleden werkten de videoeffecten in Magix video de luxe 16 premium niet (meer)

Op advies van Rob teruggezet naar de beginiinstellingen en zie daar alles ok.

Dit werkt echter na een week niet meer met als gevolg weer terugzetten. Daarna dien je e.e.a. weer opnieuw te installeren..

Een week later alweer het zelfde liede.

Wat is hier aan de hand ?

Reacties

mi-bo schreef op 16.07.2016 om 12:51 uur

Hallo jakjakobs.

met welk Win systeem werkt u

gr

Michael

Voormalige gebruiker schreef op 16.07.2016 om 14:46 uur

Beste,

Gebruik je een schoonmaakprogramma bv. CCleaner. Het kan zijn dat een schoonmaakprogramma bepaalde instellingen verwijderd.

Groet,

Rob

jakjakobs schreef op 16.07.2016 om 14:49 uur

Michael.

Dank voor je antwoord.

Ik heb windows 10, intel pensium 2,4 GHz, 8GB geheugen, 64 bits.

Om de effecten weer aan het werk te krijgen moet ik dus iedere keer weer het programma terugzetten op de standaard waarden. Ik kan dan de effecten allemaal gebruiken.

Het programma geeft daarna, na opstarten aan dat ik naderhand de complete programma inhoud kan downloaden.

Ik heb het gevoel wanneer ik dat doe het programma weer terugvalt in de oude situatie.

Sjaak

jakjakobs schreef op 16.07.2016 om 14:52 uur

Beste Rob, 

Dan Rob voor je antwoord.

Ik gebruik regelmatig CCleaner.

Als dat zo zou zijn is m.i. CCleanet niet geschikt

Groetjes,

Sjaak

Voormalige gebruiker schreef op 16.07.2016 om 15:01 uur

Beste,

Ik zou zeggen uitproberen. Gebruik deze eens een week niet en je weet het. Zelf gebruik ik CCleaner mondjes maat.

Het kan ook zijn dat nadat je het heeft teruggezet naar de standaardwaarde en daarna het project opnieuw op de tijdlijn zet deze de oude instelling weer terugzet.

Oplossing kan zijn:

1. Zet het project op de tijdlijn 

2. Zet alles terug op de standaardwaarde.

3, Slaat het project op onder een nieuwe naam.

4. Ga verder met het project met de nieuwe naam.

Succes,

Rob 

mi-bo schreef op 17.07.2016 om 09:44 uur

Beste, 

MAGIX vdideo 16 Prem is een pakket dat alleen maar mpeg2 kan bewerken en geen mpeg4, misschien is dit wel het probleem. en er zijn uiteraard geen download updates meer voor dit programma,en het werkt met Win 10

Door schrijver op het verkeerde been gezet, dan ook een niet goed antwoord gegeven, hij gebruikt namelijk MAGIX vdl 2016 Prem.

Is het programma wel goed geinstalleerd, want het omschreven probleem kan ik niet

gr

Michael

Voormalige gebruiker schreef op 17.07.2016 om 18:44 uur

Hallo Sjaak,

Bedoel je VDL 2016 premium. of VDL 16 premium

Groet,

Rob

jakjakobs schreef op 17.07.2016 om 20:11 uur

Hoj Rob

Ik werl met VDL 2016 Premium

Groetjes,

Sjaak

Voormalige gebruiker schreef op 18.07.2016 om 13:10 uur

Hallo Sjaak,

Laat je het mij weten of je problemen zijn opgelost.

Groet,

Rob

jakjakobs schreef op 18.07.2016 om 14:52 uur

Hoj Rob,

Heb gisteravond opnieuw alle teruggezet naar de begininstellingen. De effecten werkten toen prima.

Gisteravond het systeem uigezet en vanmorgen opgestart. Ook toen werkten de effecten prima.

Ik ga nu proberen te achterhaalen op welk moment ze niet meer werken.

Dank je.

Groetjes,

Sjaak

jakjakobs schreef op 01.08.2016 om 23:03 uur

Zoals afgesproken zou ik laten weten wanneer mijn effecten niet meer zouden werken.

Zonet wilde ik een kleurcorrectie toepassen. Nee hoor niks daarvan. Laatste keer gebruikt zaterdagavond jl.

Wat is er gebeurd. Helemaal niks. Geen vastlopers. Alles heeft als een tierlier gewerkt. Jammer.

Magix is eigenlijk een pracht programma maar hapert vaak van alle kanten.