Video Deluxe Premium; andere programma's niet te downloaden?

etienne-hennekes schreef op 11.05.2018 om 22:32 uur

Hallo,

Ik heb vandaag de Video Deluxe Premium gekocht en gedownload. Bij dit programma zou ik ook de beschikking krijgen over oa NewBlue Elements Overlay, iZotope RX Elements, NewBlue ColorFast 2 en HitFilm Movie Essentials.
Als ik naar de store ga om deze te downloaden, dan moet ik daar voor betalen. Ik kan verder geen andere opties vinden.
Zie ik iets over het hoofd? Kan iemand mij vertellen hoe ik het bovenstaande kan downloaden en openen via Video Deluxe?

Met vriendelijke groet,
Etienne

Reacties

mi-bo schreef op 13.05.2018 om 11:28 uur

Etienne,

een kleine aanvulling, na installeren van MAGIX vdl 2018 Prem, en registreren en via help online actualiseren, gaat U naar help, extra inhoud installeren daarna klikt U .op contentpakket(ten ) activeren , zie bijlage.

en kan het content pakket worden geactiveerd,

de waarde bonnen van € 5,00, is uitzoeken wat u wilt hebben en kan worden uitgepakt , dit heeft wel een geldigheid duur.

.

iZotope RX Elements is een standalone pakket voor 32 & 64 bits Pc.

hitfilm Variety Pack dit wordt wel in MAGIX vdl 2018 prem geïnstalleerd

Groeten

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m meer info

mi-bo schreef op 13.05.2018 om 12:30 uur

Etienne,

veel montage plezier met Uw mooie aankoop, van MAGIX vdl 2018 Prem.

Groeten

Michael

Bol schreef op 13.05.2018 om 13:48 uur

Sorry Etienne, dat ik mijn eerder gegeven antwoord per ongeluk heb verwijderd. Maar het is goed om te lezen dat je verder kan met het installeren van Video deluxe 2018 premium.

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-