Magix Video Deluxe net geinstalleerd, en het kan er niet mee werken. Zodra er 2 of meer sporen ingebruik zijn, Dan loopt de PC enorm traag! Dit probleem had ik niet bij Deluxe 16 en 17. Is er iets aan te doen?
het is een product dat onder 32 bits werkt maar als u een Pc heeft met Win7 64 bits met een grote geheugen van 8 gb, zal het programma dit aanspreken, en een goede grafische kaart is ook een must zeker als u avchd wil gaan importeren en bewerken.
toets de Y toets in en ga naar optie video/audio en dan naar film weergave en zet dan een vinkje bij weergave half en dan krijg de Pc wat meer lucht en zal het beter gaan,
Of het programma is niet geheel goed geïnstalleerd of werkt u met een download trial versie
Ik heb net een vinkje gezet bij half. hier wordt het niet beter van. Zodra ik meerde sporen ga gebruiken hapert hij.Ik heb 12 GB werkgeheugen en werk met Win7 64 bit . hier zal het dus niet aanliggen.
Zodra ik op spatie druk, dan duurt het pre-proces verschrikkelijk lang. Dit integendeel tot de huidige Video Deluxe 16 en 17.
Ik heb een project geladen in alle 3 de versie`s , en ik kan met deze nieuwe versie niet mijn video`s monteren.
ps. bedankt voor uw snelle reactie.
hopelijk komen we tot een oplossing, want ik mag graag met Magix producten werken.
Wat een ellende met je nieuwe software, ik kan me je teleurstelling indenken.
Ik heb even een proefje gedaan in mijn MX versie, met 3 series avchd film onder elkaar (dus op 6 sporen, het geluid meegeteld). Hierin wat crossfade overgangen en de helderheid van de onderste 2 films op 50% gezet, zodat je in feite 3 films door elkaar ziet. Ik moet zeggen dat MX er weinig moeite mee heeft, alleen waar 2 overgangen onder elkaar staan hapert het een beetje. In VdL17 zie ik ongeveer hetzelfde.
Er lijkt dus bij jou iets aan de hand te zijn. Misschien even een paardemiddel proberen: het pakket eerst deïnstalleren en dan weer opnieuw installeren, je weet maar nooit.
Misschien kun je hier ook even melden wat voor filmmateriaal je precies gebruikt (het mijne is 1920x1080, 25fr/sec).
Ik heb exact hetzelfde probleem In MX
Mijn systeem :Windows 7 64 bit, I7 processor, 8 gig, Radeon R6870 videokaart 1GB GDDR5 DirectX 11
Filmmateriaal. Avi. Geen HD beeld
Geen effecten gebruikt.
Continue haperend beeld, en soms blijft het beeld gewoon hangen in het preview venster
Ben nu de hele middag bezig geweest om te kijken of er problemen met mijn systeem waren, gedowngrade naar Video deluxe 17, waar alles goed gaat!
MX opnieuw geïnstalleerd en nog steeds hetzelfde probleem, sterker nog soms laat die bepaalde beelden niet eens zien in de preview en word het venster helemaal zwart.
Bij de beschrijving ben ik jullie specifieke probleem niet tegengekomen (voor zo ver ik alles snap wat er staat), maar misschien de moeite van het proberen waard.
Mocht dit niet helpen, dan stel ik voor om het probleem aan Magix Support voor te leggen, misschien krijg je een andere dvd (of is het een downloadversie???).
Eigenlijk ben ik wel een beetje blij dat ik dit allemaal lees. Ik ben een tevreden Magix-gebruiker, maar na de installatie (downloadversie) van de nieuwe MX is het één en al drama. Traag, schokkerige weergave en het inladen van veel korte shots duurt een eeuwigheid. Ik ben maar weer overgegaan op VDL 17. Deze versie kent de problemen niet. Ook heb ik het voorgelegd aan Magix support, maar deze reageren net zo traag als het nieuwe programma... Ik hoop van harte dat er een oplossing wordt gevonden. Ook is de patch reeds geïnstalleerd, maar ook dat helpt niet echt.
Zonde van het geld (begin ik zo langzamerhand te denken...)
En wees eerlijk, allemaal vinkjes zetten in een supersnel nieuw systeem met 4 gig geheugen moet toch niet nodig zijn??
Ik heb de gedownloade versie van MX premium gekocht en geïnstalleerd. En met goede hoop begonnen met een super snelle laptop (moet het met twee vingers in de neus aankunnen) maar...... drama dat MX. Ik hoop dat Magix nu echt is een programma gaat maken wat direct goed loopt. Dit kost iedere keer geld, maar ze maken je blij met een dooie mus. De bedoelingen zijn goed, maar het werkt niet op deze manier.
Heb contact telefonisch contact gehad gehad met helpdesk.en ik heb via de mail een hulp-programma Syscheck gekregen. Dit keurig uitgevoerd en via de mail rechtstreeks terug gezonden. Dit is nu twee weken geleden.. Ik heb nog steeds geen enkele reactie gekregen. ook niet antwoord op de vraag of ik mijn geld terug kan krijgen.
Magix, wanneer krijg ik antwoord op mijn vragen? ( dit duurt te lang )
Ik heb hetzelfde probleem gehad. Nieuwe laptop met 512 GB SSD - 8 GB Intern geheugen - Windows 10 en niet vooruit te branden. Ik draai Video de Luxe 2016 nu in comptabiliteitsmodus windows 7 en het werkt nu perfect.
Hier nog een gebruiker met het zelfde probleem. O. o. wat heb ik een spijt dat ik dit geupgrade heb. Los van het geld wat ik er voor betaald heb.
Auke
Voormalige gebruiker
schreef op 11.09.2017 om 16:29 uur
Beste Auke,
Je stelt je vraag in een topic van september 2011. Je kan het beste een nieuwe topic aanmaken en dan ook vermelden om welk Magix Programma het gaat en wat precies je probleem is.