Nu ik windows 8 gebruik werkt Video deluxe MX niet meer, hij vind de brander niet en de bestanden van sony AVCHD video m2ts kan hij niet meer weg schrijven !!! Wie kan mij helpen ik heb de soft ware iets meer dan een jaar in gebruik !!
Beste, na het installeren, met de zelfde email adres die U voorheen ook gebruikte activeren, registreren, dan gaat u na het programma te hebben opgestart naar help, online actualiseren, dan krijgt u aardig wat MB’s als upload, en dan moet het gaan werken,
wat betreft avchd , heeft u het Sony programma op de Pc gezet, en als U gaat inladen dit via de camcorder doen en deze als harde schijf laten werken, via rode knop onder preview scherm en dan avchd de projecten importeren. succes,
Bedankt magixagent, ik heb hetzelfde probleem ook met W8 en video deluxe MX premium special editie, ik heb via hulp en online actualiseren geprobeerd maar krijg de vermelding dat er geen updates zijn, ik heb nog altijd hetzelfde probleem "er is geen hardware gevonden"
Ik heb de AVCHD m2ts bestanden op de harde schijf staan, het bewerken gaat allemaal wel ik brand het via de image omdat deze de brander niet meer kan vinden met windows 8. Maar na het verwerken is de opslag map leeg ???
Ik heb op de laptop met W8 het brandprogramma nero gedownload (trial versie) en dat werkt perfect, dus veronderstel ik dat Magix Vdl MX niet goed werkt onder W8, kunnen ze dat niet nazien en eventueel hier een update voor geven?
Ik heb op de laptop met W8 het brandprogramma nero gedownload (trial versie) en dat werkt perfect, dus veronderstel ik dat Magix Vdl MX niet goed werkt onder W8, kunnen ze dat niet nazien en eventueel hier een update voor geven?
Groetjes
Anna De Wilde
Beste Anna.
Jaren geleden was dit al een conflict ik ben bang dat dit nog zo is, en waarom Nero gebruiken terwijl MAGIX een perfect brand programma in het pakket heeft, als alles goed is geregistreerd.
Dag Mixagent, ik heb nero (trial versie) gedownload omdat er bij Magix steeds de vermelding komt dat er geen brandhardware gevonden is, ik heb nero gedwonload om te proberen of die ook hetzelfde probleem had, en die werkt wel, ik kan via nero alles branden, niet via magix, ik heb nu bij wijze van proef, nero terug verwijderd, alles opgekuist, opnieuw de laptop opgestart en magix kan nog altijd geen brand harware vinden, op mijn pc met W7 werkt het perfect op mijn laptop met W8 niet.
Beste riskapoland en Anna.
Ik heb op een laptop die werkt met Win8 VDL MX geïnstalleerd, beelden m2ts op de tijdlijn gezet, en speciaal voor U een dvd gemaakt( gezien ik zelf alles op een harde schijf zet).geen enkel probleem geconstateerd, vermoedelijk het probleem ergens anders zoeken en niet bij MAGIX
gr
Dag Magixagent, bedankt om dat te willen proberen, nu weet ik tenminste dat het toch niet aan Magix ligt en kan ik verder zoeken, raar dat het ene programma wel kan branden het andere niet, ik zoek/vraag verder.