Video deluxe loopt vast

beeldkracht schreef op 16.10.2010 om 16:00 uur

Ik film met mijn fotocamera in full HD 30fps. Enig idee hoe ik deze kan laden in een project, rechstreeks van het kaartje? Ik heb net videodeluxe 17 aangeschaft.

 

Als ik de bestanden vanaf de CF kaart naar de PC kopieer dan probeer ik de bestanden te laden vanf de harde schijf. Ik importeer ze in een project, maar dan loopt de hele boel vast, ongeveer 10 takes worden geladen, maar de rest niet. Bij poging 10 kreeg ik het bericht dat er onvoldoende gehugen aanweizg was, maar ik heb gewoon 4GB intern geheugen, dat moet toch voldoende zijn?

Reacties

mi-bo schreef op 16.10.2010 om 16:30 uur

Beste, Uw harde schijf is wel groot genoeg, maar het interne geheugen van de grafische kaart dat is het belangrijkste, en dan in Uw geval converteren naar mpeg2, en het zal wel gaan lukken, \

succes.

 

512 is wel erg weinig, hoe it opgedeeld kan worden moeten we u schuldig blijven, want dit is op iedere kaart/pc weer anders, dat kunt u beter aan een computer expert vragen.

succes.

Wat betreft full Hd, waar wil u het eind resultaat naar toe brenegen ( branden) dit kan max 22 minuten op een dvd, of anders op een blu-ray, en heeft u een blu-ray brander of speler, want dat is weer een vraag,

en op wat voor Media ( tv) wil u het afspelen,

beeldkracht schreef op 16.10.2010 om 16:59 uur

Ik heb een ATI display grafische kaart met in totaal 2300 aan geheugen, waarvan 512 mb is tegewezen en  1790 mb systeemgehuegen is gedeeld. Zal ik dit aanpassen? en zo ja, hoe?

beeldkracht schreef op 16.10.2010 om 17:31 uur

Als ik omzet naar mpg2 dan ben ik toch minj fullhd kwijt? Dat wil ik liever niet.

Voormalige gebruiker schreef op 16.10.2010 om 21:41 uur

Hallo,

Hoewel ik zelf niet met AVCHD werk, ken ik wel enkele videovrienden die dat wel doen en met Video de Luxe monteren. Zij converteren inderdaad, in Magix, naar MPEG-2HD. Zij zijn erg tevreden over de kwaliteit van de ingebouwde converter (Mainconcept). Het geconverteerde materiaal wordt gemonteerd en, nadat de film klaar is, geëxporteerd naar bijvoorbeeld MPEG4, AVCHD etc.

Omdat de meeste mediaplayers ISO-bestanden afspelen is ook het maken van een dergelijk bestand met de
Image Recorder van Magix een optie. Van belang zijn de instellingen van de encoder. 

lucky_me schreef op 17.10.2010 om 12:18 uur

Ik las in de hulp van magix dat een "normale" framerate 25 fps bedraagt. Misschien eens voorleggen aan de techneuten van magix of die 30 fps het probleem zou kunnen zijn? succes

beeldkracht schreef op 17.10.2010 om 20:31 uur

Ik heb videodeluxe nu op een andere pc geinstalleerd en daar lukt het wel. Ik moet nog even kijken hoe ik het kan omzetten naar Mpg2hd. Ben pas met het programma beginnen en ben er nog niet zo goed in thuis.