vdl 2015 heeft een P3 activering code, deze is maar voor 1 Pc,als je het op een andere Pc wil zetten dan zal via magix.com dit moeten worden gedeinstalleerd en pas na 30 dagen is het op een andere Pc te zetten
gr
Michael
Voormalige gebruiker
schreef op 16.05.2015 om 00:03 uur
Hallo, dank voor uw reaktie. Ik heb het programma keurig volgens de help functie van het programma gedeistalleerd omdat het mij wel bekend was dat dit maar op 1 computer kan worden gedraaid. Ik heb vervolgens via de magix site, ingelogd uiteraard, via mijn producten het programma geinstalleerd op de andere computer. Dit ging probleemloos, nergens een melding over 30 dagen of andere meldingen....het programma lijkt het dan ook te doen tot dat..... uiteraard ook mijn persoonlijke code bij het programma geleverd ingevoerd, geen meldingen..niets, verliep kinderlijk eenvoudig!
Waarom zou terugzetten naar de eerste pc opeens de oplossing kunnen bieden? Ik begrijp dat niet.
Voormalige gebruiker
schreef op 16.05.2015 om 17:03 uur
Beste Inge,
Wat jij beschrijft zo onmogelijk moeten zijn. VDL 2015 heeft maar één licentie. Dus je kan VDL 2015 maar op één computer gebruiken, tenzij je eerst VDL 2015 de-activeerd op de computer waar die is geactiveerd. Ik heb wel een vraagje, heb je wel een legale versie?
Uiteraard, ik heb ook bij magix ingelogd op mijn account waar mijn aangemelde producten bekend zijn met de bekende aanmeldcodes.....Alles netjes en legaal, dit kan het probleem niet zijn!