video deluxe blijft maar doorgaan !!...

jan-schelling schreef op 04.08.2012 om 13:29 uur

betr. video deluxe mx

al geruime tijd maak ik foto met film presentatie`s , en brand dan op een super kwaliteit avchd. dit is altijd goed gegaan . Maar nu blijft hij staan op stap 8 (van 10). hij blijft maar doorgaan zonder foutmelding zelfs na 11 uren. Geen idee hoelang dit kan duren maar hoelang moet ik nog wachten. Als ik wil anuleren dan zegt hij , moet ik het brandprocess afbreken . Terwijl hij helemaal niet aan het branden is .  Weet het effe niet meer .

SYSTEEM /  Microsoft Windows 7  (Build 7600) (64 Bit)
> CPU:         (1) Intel(R) Core(TM) i3 CPU         530  @ 2.93GHz; (2)
Intel(R) Core(TM) i3 CPU         530  @ 2.93GHz; (3) Intel(R) Core(TM) i3
CPU         530  @ 2.93GHz; (4) Intel(R) Core(TM) i3 CPU         530  @
2.93GHz; 2927 MHz
> RAM:         4027 MB, 2596 MB free (65%)
> DirectX:     4.09.00.0904
> Graphic:     ATI Radeon HD 4600 Series on Generic PnP Monitor with
1920x1080

Reacties

mi-bo schreef op 04.08.2012 om 13:42 uur

beste,
gewoon afbreken, dan gaat u naar bestand, exporteren, dan naar mpeg4.
alles wordt dan gecodeerd, kijk goed waar het wordt neer gezet, dit kunt u zelf aangeven, daarna het geheel weer op de tijdlijn zetten, en dan branden, deze keer lukt het wel
succes.

Cinecor schreef op 04.08.2012 om 18:10 uur

Wat verstaat u onder "branden op een super kwaliteit avchd"? 

Even verder op zegt u dat u niet voor branden heeft gekozen...

Kunt u aangeven wat u precies wilt doen en wat u daarmee denkt te bereiken?

Heeft u de videodata wel op een aparte (tweede) harddisk staan?

jan-schelling schreef op 05.08.2012 om 11:38 uur

zoals MI-BO aangeeft zo zal ik het doen . Ik ben alleen bang voor kwaliteits verlies , Maargoed ik zal morgenochtend het resultaat laten weten want ik heb nu middagdienst . in inder geval alvast bedankt voor de snelle respons..

om de vraag voor CINECOR wat duidelijker te stellen het volgende :  Nadat ik een project had afgerond wou ik deze branden op avchd kwaliteit. Na het programma 11 uur bezig te zijn geweest was het nog steeds niet gebrand (het process kwam niet verder dan 8 van 10 hij ging gewoon maar door en door..). sterker nog, toen ik het process wou afbreken na 11 uur zij hij tegen mij wil je het brandprocess echt afbreken.nadat ik het had afgebroken bleek er achteraf nog steeds niks gebrand te zijn. ( dus hij zegt eigenlijk dat hij bezig was met branden )

jan-schelling schreef op 06.08.2012 om 11:18 uur

zoals mi-bo omschreven gedaan . Maar helaas het effect was hetzelfde. Ik heb vooraf ook de magix herstel procedure uitgevoord. vandaag magix verwijderd - opgeschoond - en opnieuw geinstalleerd . Vannacht ga ik opnieuw een poging wagen. wordt vervolgd....

lucky_me schreef op 06.08.2012 om 12:52 uur

Ben je zeker dat het programma nergens wacht op een antwoord van u? Ik heb ook ooit eens uren gewacht op een resultaat en bleek dat er in de taakbalk een pop-up venstertje stond waar ik gewoon ok moest in klikken en een half uur later was ik klaar. Misschien heb jij hetzelfde voor

succes

Luc

jan-schelling schreef op 07.08.2012 om 16:43 uur

de fout die er gemaakt was is, dat op een tijdlijn verschillende formaten films stonden wmf.mpg.mp4. deze hadden ook nog een allemaal verschillende frame snelheden. met branden ging hij gewoon maar door en door.

tevens heb ik ook het magix programma verwijderd en weer opnieuw geinstalleerd.

alles werkt weer perfect , bedankt voor jullie inzet.