Video Deluxe 2024 foutmelding (max 32 sporen ondersteund)

Zeebag77 schreef op 03.02.2024 om 18:37 uur

Hallo,

Mijn echtgenote gebruikt Magix Video Deluxe 2024, en ze heeft op haar vorige pc Video Deluxe 2021 Premium gehad, daar heeft zij projecten gemaakt *.MVP bestanden.

Maar als zij nu zo'n project probeert te openen, dan krijgt ze een foutmelding: Er worden maximaal 32 sporen ondersteund. ze heeft lang niet zo veel sporen in gebruik (3 a 5 sporen maximaal)

Haar computer is een Dell XPS 8700 | I7-4790 | 16gb RAM | Windows 11

Ze gebruikt Magix Video Deluxe 2024 | Versie 23.0.1.192 (UDP3)

Iemand een idee hoe dit probleem is op te lossen?

Alvast bedankt

Met vriendelijke groet

Frans van Zeeventer-Bagijn

Reacties

Bol schreef op 03.02.2024 om 23:10 uur

@Zeebag77

Hallo Frans,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar staat los van Magix Support.

....als zij nu zo'n project probeert te openen, dan krijgt ze een foutmelding: Er worden maximaal 32 sporen ondersteund...

Volgens mij is dit geen echte foutmelding, maar eerder een melding dat VDL 2024 maximaal op dat moment maar 32 sporen ondersteund.

Het VDL 2021 *.MVP projectbestand, kunt u volgens mij wel op de tijdlijn van VDL2024 zetten. Houdt er wel rekening mee, dat deze niet geheel compatibel is met VDL2024. Zo kan het zijn dat VDL 2024 bepaalde overgangen e.d. niet kan vinden.

U kunt zelf via Bestand / instellingen / Film... (sneltoets "E") het Project-/filminstellingen menu openen en daarin aangeven met hoeveel sporen u wens te gaan werken.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Laatst gewijzigd door Bol op 04.02.2024, 09:18, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-