Ik werk met Video de luxe 2015 plus en wilde iets meer verbeteren dus,Ik heb een nieuw programma gekocht Video-de Luxe plus 2018 -versie 1 met een pluspakket -GEEN DOWNLOAD VERSIE maar met bijgeleverde CD, ik werk met een HP computer Model compacq 6300 SFF - proccessor intel(r)core(tm)i5-3470cpu@3.20ghz -geinstallerd geheugen 4 gb -64 bitbesturingsysteem -Windows 7
Ik heb het programma correct geinstaleerd ,mijn computer agesloten en terug opgestart, alles zag er goed uit en werkte prima , ik heb 1 project volledig kunnen afwerken met geluid enzovoort ,zo als het hoort.
Mijn 2é project -op een andere dag- na opnieuw opstarten liep echter anders , na inbrengen van een film , zoals ik al honderden keren heb gedaan zegt hij onmiddelijk: Om deze audiofunctie te kunnen gebruiken heeft u een uitbreidingspakket nodig.Wilt u het uitbreidingspakket nu gratis downloaden. (deze vraag verschijnt in een kader)
ik druk op downloaden , hij probeert en bijna onmiddelijk verschijnt opnieuw in een kader: Fout bij het downloaden van het pakket.herhaal dit proces later. ...ik druk op Ok ...en dan begint een cirkeltje te draaien met ...even geduld... ik heb dit proces zeker 5 min laten duren ,is efkes gestopt ,ik kijk of het werkt , neen het start met opnieuw te draaien...na 10 min stilgelegd.
Dit heb ik opnieuw geprobeert , ook na het afzetten van de computer en opnieuw opstarten.
Ik was al heel gelukkig toen het programma onmiddelijk werkte en de voordelen die erin zaten daar was ik ook wel blij mee , nu blijkt deze aankoop volledig waardeloos ik kan geen enkel project met Geluid meer afwerken.
2jaar geleden heb ik hetzelfde gfenomeen voorgehad met een updateprogramma ,ook proberen hulp te krijgen en het toen gewoon aan de kant gelegd ,daarom was ik wel heekl blij ,maar van korte duur dat dit nieuwe pragramma werkte.
Kan iemand mij helpen aub. rudy.mylle@telenet.be