Video deluxe 2016 en activering bijprogramma's

eirogado schreef op 29.09.2015 om 08:46 uur

Ik heb Video deluxe 2016 plus ontvangen en geïnstalleerd. Perfect verlopen! Mijn vraag is hoe kan ik de bijgeleverde bij-programma's downloaden/activeren zoals NewBlue Actioncampack en Movie Score Song Collection en NewBlue Titler Ex?

Wie kan mij naar de juiste links brengen aub?

Mvg

JP

Reacties

mi-bo schreef op 29.09.2015 om 14:44 uur

Beste,JP

het plus pakket is niet in mijn bezit, maar als u naar hulp ga extra gratis programma's downloaden alles activeren en daarna installeren zal dit er bij zitten, en als er dan een project op de tijdlijn staat, en activeer komt de mogelijkheid om te registreren met de nummers die bij de mail zitten. en dan werkt het , wel zogen dat u online bent

gr

Michael

Voormalige gebruiker schreef op 29.09.2015 om 21:19 uur

Hallo JP,

Een aanvulling op Mi-Bo. Zoals hij al schrijft ga naar: hulp / Extra inhoud downloaden. Je had dit al kunnen doen bij het installeren van VDL 2016 plus. U moet u dit nu handmatig doen. Het voorbeeld komt uit VDL 2016 premium. Ik weet niet of alle functie ook in de PLus aanwezig is. Klik op extra inhoud downloaden en vink deze allemaal aan. Nu wordt alle programma's gedownload en geinstalleerd. Dit kan enige tijd in beslag nemen. Daarna kan je Mpeg-2 en Mpeg-4 (mainconcept) downloaden. Doe dit ook met NewBlue Action Cam Package en ProDaD Mercelli 4. Wanneer u tijdens het bewerken van een flimfragment ProDaD Mercalli 4 gaat gebruiken, moet je deze activeren met het serienummer dat je per mail heeft gekregen.

Succes,

Rob

PS. Wat er in VDL plus aan programma's zitten kan afwijken met VDL 2016 premium