Video Deluxe 2016

Karel-VandenBorre schreef op 15.02.2024 om 13:29 uur

Wegens een paar problemen met het programma heb ik het verwijdert en terug geïnstalleerd. Ik werk met MTS bestanden van mijn camera en mijn Magix laadt beeld maar geen geluid.  Krijg wel bericht om een uitbreidingspakket te downladen maar dat staat niet meer ter beschikking. Ik had hetzelfde probleem zowat 2 jaar terug bij de aanschaf van een nieuwe PC ( windows 11 – 64 bit ), ik zat toen met hetzelfde probleem bij gebruik van mijn Magix en je zond me twee  .dll  files als oplossing. Ik veronderstel dat ik nogmaals die weg op moet ?  Vlaamse groetjes en dank bij voorbaat. Karel.

Reacties

Bol schreef op 15.02.2024 om 13:49 uur

@Karel-VandenBorre

Hallo Karel,

Lees nog eens deze link: Geen audio meer *. MTS bestanden na herinstalleren van VDL 2016 (magix.info)

Groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Karel-VandenBorre schreef op 15.02.2024 om 18:01 uur

Beste Bol,

Bedankt voor je berichtje. Ik tracht via "seniorennet" ( afdeling film en software ) iemand te vinden die me een kopie kan bezorgen van de twee bedoelde audiobestanden. Groetjes, Karel.

Bol schreef op 15.02.2024 om 18:15 uur

@Karel-VandenBorre

Hallo Karel,

Ik heb u deze reeds eerder aan u toe gemaild. Zie mijn Persoonlijk Bericht van 12 oktober 2022 aan u.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Karel-VandenBorre schreef op 15.02.2024 om 23:05 uur

Ook hallo beste Bol,

Je hebt helemaal gelijk. Je hebt me die gezonden via "We Transfer". Neem het een rasechte Vlaming niet kwalijk maar hij had die twee spulletjes moeten koesteren en ergens afzonderlijk opslaan because you never know. Trossel groeten uit het zuiden, Karel.

Bol schreef op 15.02.2024 om 23:31 uur

@Karel-VandenBorre

Hallo Karel,

Zelf neem ik u geheel niets kwalijk het overkom mij ook wel meer dan eens, dat ik iets vergeet. Maar mocht u de twee DLL bestandjes niet meer hebben en/of Seniorennet kan u niet helpen, dan blijft mijn aanbod bestaan. Stuur mij dan via een persoonlijk bericht een emailadres waar ik ze naar toe kan mailen en ik mail ze u toe.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

 

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-