Video Deluxe 2015 Plus verbindingsprobleem

joanveka schreef op 30.03.2015 om 10:52 uur

Ik heb Magix Video Deluxe 2015 Plus aangekocht en wilde het op mijn Desktop PC installeren, maar dat lukt echt niet. Ik krijg niks van het programma te zien, alleen het venster met de vraag om te registreren... en dat ook lukt niet! Ik krijg de foutmelding dat er geen internetverbinding kan gemaakt worden. Ik heb de firewall al uitgschakeld en de oplossingen op internet al eens uitgeprobeerd, maar het lukt gewoon niet. Ik heb het programma dan op mijn laptop geïnstalleerd en dat gaat perfect, maar ik wil het liever op mijn Desktop. Wie geeft me raad"

Ik gebruik Windows 7 en PC = 64 bit

Reacties

mi-bo schreef op 30.03.2015 om 12:47 uur

Beste,
wat er precies is mis gegaan, kan ik hiervandaan niet zien, maar sinds 2014 heeft MAGIX een andere vorm van installeren gekozen en dat is de P3 versie en dit product is maar op 1 apparaat te installeren.
Na 1 maand is het te deinstalleren en op een ander apparaat te zetten. kijk even op magix.com dan icoon aan de rechterzijde, hierop klikken dan registreren, dan mijn producten, en hier ziet u meer info
succes
Michael

Voormalige gebruiker schreef op 31.03.2015 om 13:00 uur

Hallo Joan,

Een aanvulling op Mi-Bo.

Onderstaande is de "standaard-tekst" die Magix aan betreffende vragensteller toezendt.
Het is niet toegestaan het programma op meerdere computers te installeren. Met uw licentie mag u de software, muziek- en videobestanden gebruiken op slechts één computer tegelijk (met één CPU of op één multiprocessor-computer). Om het programma op een andere computer te gebruiken, dient u de geactiveerde versie eerst te deactiveren. Dit gaat op twee manieren:
1) in het programma zelf via het menu Hulp (Beste optie - zonder wachttijd)
>> Programma deactiveren
>> Programma op dit apparaat deactiveren
>> OK

OF

2) via onze website www.magix.com (met wachttijd van 30 dagen)
>> Mijn Account (inloggen)
>> Mijn producten
>> Geactiveerde apparaten weergeven
>> Uncheck
>> Ja, ik wil het volgende apparaat deactiveren
>> Wijzigingen opslaan

Dus vanuit het programma kun je direct de-activeren en dan weer op een andere computer activeren.

De foutmelding dat er geen internetverbinding kan worden gemaakt kan als volgt worden opgelost volgens Magix Support.

Ga in het Windows Configuratiescherm naar het item Internetopties (tik eventueel rechtsboven in het zoekvak van het Configuratiescherm "internetopties"). In de Internetopties gaat u naar het tabblad Geavanceerd. Controleer nu daar in die lijst of er vinkjes staan bij TLS 1.0 tot en met 1.2 (zo niet, zet deze dan en klik dan op Toepassen).

Ga tevens in het Windows Configuratiescherm naar het item Systeembeheer. Dubbelklik nu op Services om deze te openen. Zoek nu in de lijst van services naar de service "Background Intelligent Transfer Service". Klik met de rechter muisknop op deze service en kies dan Eigenschappen. Het Opstarttype moet Automatisch zijn. Zet dit hierop en klik op Toepassen.

Start nu uw computer opnieuw op, en test de activering opnieuw.

Blijft het probleem nu nog steeds bestaan, open dan het bestand C:\Program Files\MAGIX\[Programma-naam]\Install.cfg met het Windows programma Kladblok.
Zoek daarin het gedeelte [magixofa-overrides]
Daaronder voegt u volgende regel toe:
main*checkoffline=0
Sla het aangepaste bestand nu op, en let daarbij op dat het weer opgeslagen wordt als .cfg bestand (en niet als .txt bestand).
Probeer de activatie nu nogmaals.

Succes,

Rob