Video deLuxe 2015 bestanden overzetten naar een andere computer.

Videofan2 schreef op 21.09.2015 om 17:05 uur

Hallo,

Mijn PC met Video deLuxe Premium 2015 draait op Windows 10.

De vakantiefilm met Foto's en Video's stond klaar om gebrand te worden en deze PC begaf het!!!!!!

Wat moet ik doen om  de bestanden op mijn 2e PC, ook met VdLPr2015, over te zetten?

Alle [Moeder] "Foto's en Video's" heb ik al op de 2e PC geplaatst, maar hoe nu verder met welke  

aangemaakte bestanden door Magix?????

Gaarne svp jullie advies.

Groetjes,

Leo

Reacties

mi-bo schreef op 21.09.2015 om 17:20 uur

Hallo Leo

Via Magix. Com rechts op icoon klikken dan registreren bij MAGIX het vdl 2015 programma deactiveren helaas een maand  wachten en u kunt het programma  op de andere pc installeren of via Magix support een 2de licentie kopen

Gr

Michael 

Voormalige gebruiker schreef op 21.09.2015 om 21:57 uur

Hallo Leo,

Kan je op de nog op de andere computer (kapotte) komen en VDL 2015 opstarten? 

Groet,

Rob

Voormalige gebruiker schreef op 21.09.2015 om 22:19 uur

Hallo Leo,

Je schrijft dat je alle foto's en Video's gekopieerd hebt naar een map op je 2e PC.

Als je externe muziekbestanden gebruikt heeft in het project, kopieer deze ook naar de map op de 2e PC.

Kopieer het "naam.mvp" (hier staan alleen maar verwijzingen in) naar de map op je 2e pc.

Start "naam.mvp" vanuit de map op de 2e PC op.

Nu worden alle bestanden goed op de tijdlijn van VDL 2015 gezet.

Succes,

Rob

Ps.

Ik hoop dat je het programma nog niet heeft gedeactiveerd zoals Mi-Bo als advies heeft gegeven. Wanneer je VDL op de kapotte PC nog kan opstarten, ga dan naar:  Hulp / progamma deactiveren. Nu kan je op de 2e PC gelijk weer activeren. (Geen wachttijd)