video deluxe 2014 premium hapert

greske schreef op 08.12.2013 om 13:52 uur

Hallo,ik heb me video deluxe 2014 premium aangekocht en heb daar meerdere problemen mee en ben ten einde raad.M'n pc is nochtans zwaar genoeg,i7 2.67Ghz 12gbRam geheugen en nvidia 9500 videokaart,Deze zou dit volgens m'n pc verdeler meer als goed moeten zijn om dit programma te laten draaien.Als ik het programma opstart en de naam van de te maken film ingeef,word deze niet onthouden achteraf.Ook de videofragmenten ziijn regelmatig niet te bekijken omdat ze niet worden weer gegeven als beeld maar wel als in lijstvorm.Als ik een stuk beeldmateriaal heb met daarin vijf gemonteerde beelden, full HD, dan geeft de pc aan dat er een stabiliteitsfout is.Volgens een testprogramma van intel is er met de pc opzich niks aan de hand en heb ten einde raad de voeding vermeerderd van 550 naar 650 w zonder resultaat.Ook wist het programma regelmatig gemaakte effecten,zoals titels ed.Zoals je kan lezen is het een hele boterham en vind dit spijtig want opzich is het een fantisch programma,als het werkt?Heeft er iemand raad voor mij want ik kan m'n pc niet blijven binnen brengen na te kijken en te verzwaren want zoals tevoren vermeld scheelt er volgens m'n pc verdeler niets aan.Wachtend op een possitief antwoord,

Met vriendelijke groeten,

Kris

Reacties

bobbiaan schreef op 08.12.2013 om 18:36 uur

este Kris,

Een simpele vraag, heb je je geregistreerd en het programm na registratie geactiveerd, dit is wel noodzakelijk en is tegen het illegaal gebruik.

MVG

Bobbiaan

greske schreef op 08.12.2013 om 19:39 uur

hallo bobbiaan,

Ja dat heb ik gedaan en als het probleem zich voor doet dan geef ik die foutmelding steeds door aan magix.vind het echt spijtig dat het beeld in beeld,met 5,niet optimaal werkt en dan het risico heb dat het probleem zich weer voor doet.Zou het misschien dat ik een slecht exemplaar heb gekocht?Bestaat dat in de software?

Alvast bedankt voor de snelle reactie en hoop echt dat er een oplossing komt of ik ben verplicht om een ander bewerkingsprogramma aan te schaffen.

Salukes,kris.

Voormalige gebruiker schreef op 09.12.2013 om 16:39 uur

Hallo Kries,

Als u  VDL start en een naam geeft aan uw project dan wordt deze, wanneer u VDL afsluit, gevraagd of u deze wilt opslaan. Als u ja heeft gezegd, dan kunt u hem de volgende keer een bestaand project openen. U schrijft ook dat u videofragmenten niet regelmatig te bekijken zijn. Wat voor videobestanden zijn het? Met welk type camera filmt u?

Aan de computer configuratie zelf zal het niet liggen. Alhoewel ik uw videokaart maar geheugen grote van 512MB. Terwijl 1GB of 2GB beter zou zijn.

Heeft u uw computer wel eens goed opgeschoond (ik gebruik hiervoor CCleaner en Glary Utilities 4, beide gratis te downloaden van af het internet)

Ik zou dan het VDL programma deinstalleren en weer opnieuw installleren.

Succes,

Rob