Hallo,ik heb me video deluxe 2014 premium aangekocht en heb daar meerdere problemen mee en ben ten einde raad.M'n pc is nochtans zwaar genoeg,i7 2.67Ghz 12gbRam geheugen en nvidia 9500 videokaart,Deze zou dit volgens m'n pc verdeler meer als goed moeten zijn om dit programma te laten draaien.Als ik het programma opstart en de naam van de te maken film ingeef,word deze niet onthouden achteraf.Ook de videofragmenten ziijn regelmatig niet te bekijken omdat ze niet worden weer gegeven als beeld maar wel als in lijstvorm.Als ik een stuk beeldmateriaal heb met daarin vijf gemonteerde beelden, full HD, dan geeft de pc aan dat er een stabiliteitsfout is.Volgens een testprogramma van intel is er met de pc opzich niks aan de hand en heb ten einde raad de voeding vermeerderd van 550 naar 650 w zonder resultaat.Ook wist het programma regelmatig gemaakte effecten,zoals titels ed.Zoals je kan lezen is het een hele boterham en vind dit spijtig want opzich is het een fantisch programma,als het werkt?Heeft er iemand raad voor mij want ik kan m'n pc niet blijven binnen brengen na te kijken en te verzwaren want zoals tevoren vermeld scheelt er volgens m'n pc verdeler niets aan.Wachtend op een possitief antwoord,
Met vriendelijke groeten,
Kris