Video deluxe 2013 werkt niet meer

marco-zonneveld schreef op 04.09.2017 om 13:45 uur

Hallo,

Ik ben bezig met het maken van een film met Video deluxe 2013. Nu wil ik weer verder gaan, maar geeft het programma het volgende aan:

om de functie AVCHD te kunnen gebruiken moet deze eerst eenmalig worden geactiveerd. Wilt u de activering nu uitvoeren?

en

om de functie Dolby Digital stereo afspelen te kunnen gebruiken, moet deze eerst eenmalig worden geactiveerd. Wilt u de activering nu uitvoeren?

Alhoewel dit al eerder was gedaan toch Telefonisch een nieuwe code maar deze werkt niet. Wat nu verder? Ik heb er heel veel tijd in zitten.

Wij gebruiken windows 10 home 64 bitsversie

Graag hoor ik van u.

Met vriendelijke groet,

Irma Zonneveld

Reacties

mi-bo schreef op 04.09.2017 om 13:52 uur

Hallo Irma.

MAGIX vdl 2013 classic, is het niet mogelijk om mp4( Avchd ) beelden te bewerken ( wel inladen maar dit heeft geen nut )

De code die U heeft gekocht, daarmee was het mogelijk om Mp4 beelden in te laden, en werden na dien omgezet naar 720:576.om te bewerken en te exporteren

Met MAGIX vdl 2017 classic versie is het wel mogelijk, stuur een mail naar helpdesk van MAGIX met Uw probleem en tegen een speciale prijs zullen zij MAGIX vdl 2017 aanbieden en kunt u verder gaan met Uw mooie hobby

gr

Michael

Voormalige gebruiker schreef op 05.09.2017 om 19:05 uur

Hall Irma,

Volgens mij moet het mogelijk zijn op in alle versies VDL 2013 mp4 (Avchd) beelden te bewerken. Ik weet het niet meer of deze codecs aangeschaft moest worden. In VDL 2013 plus en premium waren deze gratis. Als het in het verleden wel kon, start dat VDL 2013 als administrator op. Dit doe zo:

1. klik met de rechtermuisknop op de snelkoppeling
  2. kies uit het pop-up menu "Als administrator uitvoeren"
  3. plaats nu een filmfragment op de tijdlijn en volg nu het scherm

Voorbeeld is van VDL 2016, maar is gelijkwaardig aan VDL 2013

Laat het weten of je probleem is opgelost.

Succes,

Rob