Reacties

RiViS schreef op 20.02.2014 om 11:00 uur

Je kunt het verlengen door Time Stretch toe te passen. Verander daarvoor de muismodus naar Timestretch (sneltoets 0 (nul) ). Ga met de muis op de rechter rand van het effect staan (de muiswijzer verandert in een klein videoobjectje met aan weerszijden pijltjes) en sleep het effect naar de gewenste lengte. 

Ik neem als voorbeeld het intro effect  Gordijn. Je ziet dat tijdens het naar rechts slepen  het tekst (titel )object  "Intro" ook meeloopt, zodra je dat "passeert" (de tekst duurde eerst langer dan de gordijn scene). Als je de lengte van die tekst  weer groter wilt hebben dan de rest, dan moet je eerst het effect de-groeperen (sneltoets Shift + G), daarna kun je die titel naar de gewenste lengte slepen. 

Vergeet tenslotte niet om de muismodus weer terug te zetten. Dat kan  via het muismodus icon in de grijze balk boven de tijdlijn.

groet,

Rijk

dadilon schreef op 20.02.2014 om 13:04 uur

goede middag RIJK.,

Ik heb dit trachten uit te voeren maar mijn gordijn verlengd geen mm.

Bij het indrukken van de linker muisknop onstaan er twee dunne vertikale lijnen, deze omvatte de lengte van het gordijn. de figuur met d twee pijltjes geraakt daar niet voorbij.

Wat loopt er mis of wat doe ik stom.

Leon

dadilon schreef op 20.02.2014 om 13:49 uur

Mijn verontschuldigging het is op gelost.

Ben toch een beetje stom geweest.

Vraag is opgelost