Video Deluxe 2008 plus preview werkt niet meer

Midimaster schreef op 09.09.2014 om 20:04 uur

Hallo,

ik werk nog steeds met Video Deluxe 2008 plus.

Maar sinds kort werkt mijn preview niet meer. Als test heb ik de demo-versie 2015 gedownload, maar daar werkt het wel. Op dit moment heb ik een project, maar kan me even niet veroorloven om een nieuwe versie te kopen.

Is dit een bekend probleem.

Grt
Aad

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 09.09.2014 om 21:14 uur

Hallo,

Wat moet ik voorstellen met "Preview venster werkt niet meer". Is het een zwarte plek waar het preview moet staan? Als dat zo is druk eens op F9. Anders meer informatie.

Succes,

Rob

Midimaster schreef op 09.09.2014 om 21:23 uur

Ik zag normaliter als ik een film ging editen, bovenin (rechts bij mij) een scherm waarin de film werd afgespeeld (preview).

In mijn tijdbalk zie ik wel de film en de beeldjes, maar ik zie in mijn Preview scherm niets, dat blijft zwart.

Voormalige gebruiker schreef op 10.09.2014 om 09:12 uur

Hallo,

Heeft de F9-toets niet gewerkt?

1.U kunt ook het programma naar de standaardwaarde terug zetten. Ga naar: bestand / instellingen terugzetten op standaardwaarde.

2. U kunt ook een herstel uitvoeren. Leg de VDL 2008 DVD in de lade en kies dan voor herstel.

succes,

Rob

Midimaster schreef op 14.09.2014 om 15:36 uur

Ik heb een herstel uitgevoerd, geen resultaat. Standaardwaarden gereset, geen resultaat.

Nieuwe installatie, na het programma te hebben verwijderd, geen resultaat.

Wel merk ik op dat wanneer ik het programma start, het kleurenschema naar WIndows7 Basic wordt gezet. Of het hier iets mee te maken heeft weet ik niet.

Als ik het programma minimaliseer en daarna weer maximaliseer zie ik het beeld wel, maar zodra ik op de play-button klik, is het weer zwart.