Video deLuxe 17 Premium HD

pluijmers schreef op 27.04.2011 om 23:49 uur

Kan de bonussoftware ProDAD Adorage 11 niet installeren, die bij Video deluxe 17 Premium  HD zit want bij het vak (ProDAD Adorage) vul registratienummer in blijft het vak grijs en staan er allemaal xxxx xxxx xxxx  en die krijg ik niet weg.

gebruik Windows 7 Home 4 GB geheugen 1 GB harde schijf 7200 toeren per min.

Deze video deluxe 17 premium is geinstalleerd op een gehele schone windows 7 maar wel met alle updates er bij. Wie weet een oplossing voor het niet te installeren van deze bonus software.

Het programma Video deluxe 17 premium is moeiteloos geinstalleerd en doet wat het moet doen.

Geef even een mail als jullie een oplossing weten.

gr

Reacties

maxcon62 schreef op 28.04.2011 om 08:15 uur

Type "Zero" instead of "O"

xxxx xxxx xxx"O" => 0

Bye

Max 

mi-bo schreef op 28.04.2011 om 10:32 uur

Beste,

U heeft het programma vdl 17 Premium geïnstalleerd en geregistreerd,
daarna bent u via hulp gegaan naar extra programma’s installeren, dan moet u online zijn en de dvd moet in de driver zitten.
U geeft aan waar het geïnstalleerd moet worden, en dan moet u geen problemen meer tegen komen met installeren en registreren.

succes.
 

Kokkiem schreef op 01.05.2011 om 12:38 uur

Beste pluijmers,

 

Om ProDAD Adorage te installeren, kreeg ik dit antwoord van Magix:

 

"Dear Magix Customer,
Thank you for your message.

I would ask you to send me the activation code and the user code.

You will find the activation code in the order confirmation e-mail that we have sent you automatically.

You will find the user code in the activation dialogue in the program under the option "Order form" or "Post/Fax" - "Print out order form".

 

 

Bij mij was er geen activatie code in de bestellingsformulier en de user code was ook nergens te vinden. Misschien lukt het bij jouw wel met bovenstaande gegevens, anders Magix Sales contacteren sales@magix.net en dan komt het uiteindelijk wel goed.

 

Overigens heb je voor Prodad Mercalli weer een andere key nodig.

 

Success!
 

pluijmers schreef op 01.05.2011 om 13:03 uur

Allemaal bedankt voor de oplossingen, hellaas het is veel eenvoudiger dan jullie dachten.

Windows 7 maak gebruik van Aero glass een techniek waarbij het venster gedeeltelijk transparant wordt gemaakt Nu onder het venster met het voorbeeld XXXXX XXXXX XXXXXX enz. zit het invoerscherm voor je ProDAD  activatie key. Maar door Aero glass is dat haast niet te zien. Dus bij deze

 

Ik heb het zelf opgelost door heel goed te kijken.
Tip doe je voordeel er mee als je denkt ik kan het invoer schermpje niet vinden.

DUS OPGELOST.

Dick