Video deluxe 16 Premium versus Windows 7

vakejosse schreef op 19.05.2011 om 16:03 uur

Ik bewerk al een tijdje mijn film opnames met camcorder via Vista, tot daar geen probleem.

Nu met Windows 7 kan ik mijn films niet meer geexporteerd krijgen naar mijn bewerkings programma.

(Ik werk met een Digital 8 camera die ook mijn oudere Hi8 cassetjes kan afspelen via een conector die analoog beeld omzet in digitaal).Bij bv: Instellingen via Bestand en programma kon ik bij Weergave in Uitvoerapparaat "Realtek HDMI Output(...) kiezen.Ik vind dat nu niet meer terug bij Uitvoerapparaat.

Ook in video opname kon ik in Videostuurprog... voor USB 2821 Device, en in Audiostuurprog... voor USB EMP Audio Device kiezen deze keuzes vind ik nu niet meer terug. Ik heb al alle mogelijke keuzes geprobeerd maar het lukt met geen enkele.

Kan iemand mij helpen, alvast bedankt,

Grtjs,

Vakejos

Reacties

mi-bo schreef op 19.05.2011 om 19:00 uur

Beste,
het is misschien een vervelend antwoord,
het gebeurd regelmatig dat er voor hardware producten geen updates zijn naar bv Win 7.
ga naar de site van Uw hardware product en kijk op er een upload codex voor Win7 is.
succes.
 

vakejosse schreef op 26.05.2011 om 09:45 uur

Beste mi-bo,

 

Inderdaad, windows 7 ondersteund  de drivers voor usb niet  voor mijn product.

Heb op de site van Sony gezocht naar drivers die mijn product ondersteunen in windows 7 maar tot nu geen resutaat.

Alvast bedankt,

 

Grtjs,

 

Vakejosse