Video deluxe 16 Premium

anna-dewilde schreef op 09.01.2012 om 16:16 uur

Ik werk met Windows7 en Video deluxe 16 premium.

Als ik na het branden van een film onderaan op de printer druk (CD hoes en label maken) gebeurd er niets en kan ik ook niets meer doen zelfs het programma video deluxe afsluiten lukt niet, moet dan afsluiten door ctrl alt del toetsen, ook het programma Xtreme Print Studio gaat via mijn programma's niet meer open. Wat kan ik hieraan doen aub

Bedankt en vriendelijke groeten

Anna

Reacties

mi-bo schreef op 10.01.2012 om 13:56 uur

beste Anna,

 eerst de print maken en dan pas het product branden.

succes.

FransS schreef op 10.01.2012 om 16:22 uur

ter aanvulling van Mi-Bo,je kan met Nero als je dat programma hebt,ook een label en en hoes of cover maken.

Suc6 Frans S.

RiViS schreef op 10.01.2012 om 18:05 uur

Hallo Anna,

Als je op die knop klikt word je doorgeschakeld naar Magix Xtreme Print Studio.

Je zou even via Start/ Alle programma's/ Magix/ VdL16/...  kunnen kijken of dat programma bij jou wel aanwezig is, zo niet: misschien kun je het via de VdL16 dvd bij-installeren.

groet,

Rijk

RiViS schreef op 10.01.2012 om 18:59 uur

Dat moet je even uitproberen, Anna, plaats de dvd en kijk of je het progr apart kunt installeren. Als dat lijkt te kunnen, de-installeer dan het oude progr eerst via Configuratiescherm/ software.

groet,

Rijk

RiViS schreef op 11.01.2012 om 13:18 uur

Wat je ook kunt proberen: Via Start/ Programma's/ Magix/ etc  rechtsklikken op Xtreme Printstudio en dan kiezen voor Kopieren naar...  Bureaublad, dan maak je een snelkoppeling op je bureaublad. Misschien wil hij van daar wel starten?

Volgens mij kun je VdL en Foto's CD/DVD tegelijk runnen, dan zou je ook nog kunnen kijken of het daar wel werkt.

groet,

Rijk