Video deluxe 16 komt met melding "bestand niet gevonden"

ruko schreef op 15.11.2016 om 09:00 uur

Zit met het probleem dat de video bestanden niet meer gevonden in Video deluxe 16 terwijl ze gewoon in de map aanwezig zijn, kan de bestanden wel overslaan maar dan mis ik ook het geluid spoor en is het geheel niet meer compleet, kortom heel veel werk er in gestoken was bijna klaar maar kan waarschijnlijk opnieuw beginnen, misschien is er iemand die mijn hiermee kan helpen!!

Reacties

mi-bo schreef op 15.11.2016 om 09:36 uur

Ruko,

gebruikt u magix vdl 16 of versie 2016 ( classic. plus of premium )

gr

Michael

Voormalige gebruiker schreef op 15.11.2016 om 12:03 uur

Hallo Ruka,

Het naam.MVP bestand bestaat alleen maar uit verwijzigingen. Heb je bestanden verplaatst of staan deze op een externe data drager?

Wat zou kunnen doen is om het MVP bestand te kopieren naar de map waar de videobestanden in ziijn opgeslagen. Start nu het MVP bestand op vanuit deze map met VDL 16 

Succes,

Rob.

ruko schreef op 15.11.2016 om 14:47 uur

Hallo,

Ik heb de bestanden niet verplaatst, deze staan nog netjes in de map waar ze de gehele tijd hebben gestaan, het MVP bestand staat ook vanaf het begin in deze zelfde map. Ik maak gebruik van de 16 Plus versie.

mi-bo schreef op 17.11.2016 om 09:37 uur

ruko,
een vraag met welke Windows versie werk je met MAGIX video 16 Plus.
Is het programma standaard of als aangepast geinstalleerd
gr
Michael

ruko schreef op 17.11.2016 om 17:15 uur

Hoi,

Ik maak gebruik van een standaard geinstalleerde versie van Magix en draaid onder Windows10, ook al op ander PC's in huis geinstalleerd met de bijbehorende bestanden en filmpjes van het project, maar wil nog steeds niet lukken :(