Bedankt Rijk, heb het bestand geinstalleerd maar werkt niet. ik zal me even door de tekst moeten lezen om te kijken of hier een goede tip in/bij staat..
Heb overigens wel een film van 30 minuten met DL15 gemaakt, die op de dvd image veel te groot voor een DVD schijf is geworden hoe krijg je die voor het branden kleiner, weet jij hier iets op.
In het scherm Branden kun je onder Encoderinstellingen de bitrate verkleinen, dat levert winst in GB, maar doe dit niet te drastisch want dan geeft het kwaliteitsverlies.
Misschien eerst en proefje doen op een rw dvd (herschrijfbare dvd), heeft mij al veel schijfjes bespaart.
Is het soms een HD film, omdat je zulke grote bestanden krijgt? Dan kun je miscchien beter blu-ray overwegen, of afspelen op een mediaplayer, dit laatse kan vanaf een exteren harde schijf of een usb stick.
Bedankt voor het mee denken maar gaat allemaal niet lukken, het programma MDL15 vindt nog steeds geen
DVD player, heb ondertussen de laatste software voor de DVD player gedownload en geinstalleerd. (Een DVD ram SW820 van HP). Werk met een nieuwe HP computer H8 1420ED Desk model , i7, met windows 8, Weet even niet meer wat ik moet doen. Hij blijft aangeven dat het DLLAV32.DLL bestand nodig is en volgens mij zit dat in het bestandje Versie 6.1.124 / magix_brandroutines_2010_9.0.0.193_nl. Zoals ook al aangegeven heb ik Nero 6 geinstalleerd en die vindt de DVD pl. direct.
Moeten er nog ergens instelling veranderd worden? in mdl15, hoor graag een oplossing .
Dan zie je dat VdL15 niet compatibel is met Windows 8. De 2 opties zijn dan: 1) ga terug naar Windows 7, en 2) schaf VdL 2014 aan (dit laatste zou ik aanbevelen, dan ben je weer helemaal up to date)