video deluxe

g.voortallen schreef op 07.07.2014 om 22:21 uur

Geacht forum,

Bij het openen van een bestaand project (diverse malen met goed resultaat) krijg ik nu de tekst: "Om de functie MPEG2 te kunnen gebruiken moet deze eerst eenmalig worden geactiveerd. Wilt U deze activering uitvoeren? Er verschijnen dan op de tijdlijn poppetjes - sparreboom - cirkel met een balkje eronder - vergrootglas met een videofilmpje "Magix presenteert Als de wereld in gevaar is"

Hoe raak ik hieruit weg zodanig dat ik mijn project weer terug kan vinden?

Vast bedankt voor de oplossing of het meedenken.

Gerard Voortallen

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 07.07.2014 om 22:37 uur

Hallo Gerard,

U zit op een gebruikersforum. Wij, als gebruiker(s)  kunnen geen activeringen uitvoeren.

Ik heb nog wel vragen:

1. Om welke versie gaat het?

2. Is het een probeerversie of een gekochte?

Met vriendelijk groet,

Rob 

g.voortallen schreef op 07.07.2014 om 22:50 uur

Beste Rob,

Het betreft de versie video deluxe 2013 plus. Het is een gekochte.

Met vriendelijke groet,

Gerard.

mi-bo schreef op 08.07.2014 om 10:03 uur

Beste Gerard,

vermoedelijk heeft u een grote virus op Uw Pc , want dit zijn geen vormen die MAGIX in het programma naar voren brengt

gr

mido

Voormalige gebruiker schreef op 08.07.2014 om 14:57 uur

Beste Gerard,

Ik denk dat Mido gelijk heeft, je computer is waarschijnlijk met een virus geinfecteerd.

Wat ik je adviseer is om VDL2013 te deinstalleren en je computer met een goede virusprogramma te scannen. Ook zou ik CCleaner installeren en je computer opschonen.

http://www.piriform.com/ccleaner/download?upgrade

Succes,

Rob

g.voortallen schreef op 08.07.2014 om 21:31 uur

Beste Rob en Mido,

Bedankt voor het meedenken en v.w.b. het "virus" : het is toch vreemd dat de tekens/sjablonen vergezeld gaan met een filmpje met de tekst: Magix presents name here production etc. etc. Als ik de diverse plaatjes wil delaten d.m.v. mesje en delate gaat dit niet lukken. Ik krijg de keuze uit "plaatshouder wissen/annuleren. Wat hiermee te doen?

Vriendelijke groet,

Gerard.