Video de luxe, wil ik opnieuw installeren naar mijn nieuwe Desktop

durk-rdurk schreef op 28.12.2023 om 17:38 uur

Ik heb een jaarcontract voor video de luxe 2024. Deze software wil ik overzetten naar mijn nieuwe pc. Ik krijg dan de melding bij het invullen van het product nummer dat de licentie aan een ander programma gelinkt is. Ik zou al mijn films en foto mee willen verhuizen omdat op de oude pc mijn harde schijf vol raakt en de videokaart het niet goed meer trekt.

Reacties

Bol schreef op 28.12.2023 om 23:10 uur

@durk-rdurk

Hallo Durk,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat los van Magix Support.

.....Ik heb een jaarcontract voor Video Deluxe 2024 en wil deze op mijn nieuwe Desktop installeren....

Met een Video Deluxe 2024 abonnementsversie hebt u maar één licentie. Voordat u VDL2024 op uw nieuwe Desktop kan activeren, moet u eerst VDL2024 op uw oude desktop deactiveren. (U hoeft VDL2024 niet te deinstalleren). Ga hiervoor naar: Hulp / Programma deactiveren.

......ik zou al mijn films en foto mee willen verhuizen, omdat op de oude pc mijn harde schijf vol raakt.....

U kunt dit het beste handmatig doen. Kopieer alle film- en fotomappen op de harde schijven van uw nieuwe Desktop.

Een prettige jaarwisseling,

Rob
forum moderator

 

Laatst gewijzigd door Bol op 28.12.2023, 23:14, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-