Video de Luxe sluit niet meer af

plagge schreef op 30.01.2011 om 18:00 uur

Ik heb regelmatig het probleem dat VDL 17 niet meer afsluit als ik het een tijd niet gebruik terwijl het wel actief op de computer staat. Er verdwijnt dan wel de tijdlijn maar daarna reageert hij niet meer. Alleen met Ctrl-Alt_del kan ik het programma dan geforceerd beëindigen. (er staat dan ook VDL 17 reageert niet meer) 

Is dit een bekende tekortkoming? 

Reacties

bobbiaan schreef op 30.01.2011 om 18:23 uur

beste...,

 

Dit is ongewoon en niet bekend. Lijkt op een beschadigd programma. Installeer het programma eens opnieuw en kijk of dat helpt.

 

Mvg

 

Bobbiaan

plagge schreef op 30.01.2011 om 21:22 uur

ik heb het programma wel vaker gerepareerd. Maar als ik het goed begrijp moet ik het eerst de-installeren en daarna opnieuw installeren?

bobbiaan schreef op 31.01.2011 om 10:56 uur

Plagge,

 

Dit is niet gebruikelijk. Je installer het wel vaker? Dan is er iets waavoor je dat moet doen!! Wat voor software heb je op je PC of doe je dingen waardoor het Magix programma beschadid. Ook het werken met illegale software kan programma's beschadigen. Dus wat doe je zoal op die PC.

 

Je vraagt of je moet de-installleren, in principe hoeft dit niet want als je opnieuw installeer ziet de software het programma en wordt gevraagd of er moet worden gerepareerd of geheel opnieuw installeren.

 

Bobbiaan

plagge schreef op 31.01.2011 om 13:32 uur

Beste Bobbiaan, 

 

Dat bedoelde ik met repareren. Je krijgt inderdaad de keuze: installeren, repareren of verwijderen. Ik heb dat gedaan om te kijken of ik daarmee genoemd probleem kan oplossen. Ik draai gebruikelijke legale software op mijn computer!

bobbiaan schreef op 31.01.2011 om 16:44 uur

Plagge,

 

Als je steeds gerepareerd heb installeer het programma dan eens geheel opnieuw. Helpt dit niet dan moet je via magix een programma downloaden waarmee er dieper uit het PC geheugen bestanden worden verwijderd. Met wat voor PC werk je en welke software staat erop als besturing. Blijft het probleem neem dan contact op met Magix en laat een System check op je PC plaats vinden.

 

Mvg

Bobbiaan