Video De luxe MX Plus - branden naar PC met Menustructuur - (in V15 was dit "PC Show")

janf schreef op 16.12.2011 om 09:46 uur

In versie 15 was er bij branden de optie "PC show". Dit gaf een film met hoofd- en titlemenu's die op een plaats op je HD werden geplaatst. Dit was eenvoudig op SD kaart te zetten en te bekijken op alle PC's zonder extra software; net zoals je het zou zien op een DVD met menu en titels

Hoe moet dit nu in Video deluxe MX plus? De kwaliteit zou 1920x1080 25p zodat ik dit in goede kwaliteit in full screen kan bekijken

----

intussen toch gevonden dit is nu de optie "WMV HD" bij Branden
Wegens geheugen problemen wel eerst de film in 4 delen geëxporteerd als mpeg-2 en van deze films in een neiuw project samengezet met film en hoofdstukken en menus.

Nu staat het op HD en is het af te spelen alsof het een DVD is en ook eenvoudig via SD kaart door te geven aan anderen.

Reacties

mi-bo schreef op 16.12.2011 om 15:40 uur

Ga in de versie MX naar Exporteren, dan geeft U aan waar de bestanden naar toe moeten worden geëxporteerd( Uw externe schijf, geef geen avi aan want dan werkt het niet op de TV, en de bestanden die u opgeeft worden op de externe harde schijf opgeslagen, en U kunt dit project af kijkennop Uw Tv die een mogelijkheid heeft met USB.
succes.

lucky_me schreef op 23.12.2011 om 23:11 uur

Dag Janf

Dank om te melden waar betreffende functie staat. Ik had op andere fora een aantal mensen dezelfde vraag zien stellen, maar nog niemand om ze te beantwoorden.

mvg

Luc