Reacties

mi-bo schreef op 24.02.2020 om 21:34 uur

@Keesvan-Kralingen

Beste Kees.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Wat is er precies gebeurt, U schrijft MAGIX vdl 2020 verwijderd, en daarna niet te installeren.

Is dit een koop versie of een trial versie.

We vernemen het wel.

Met vriendelijke groet,

Michael

Keesvan-Kralingen schreef op 25.02.2020 om 07:50 uur

Beste Michael, Fijn dat je zo snel hebt gereageerd. Ik werk al jaren met veel plezier met Viveo de Luxe vanaf 2008 met diverse versies. Recent heb ik VdL 2020 aangeschaft maar werkte nog veel met de 2016 versie. In mijn vakantiefilm kreeg ik dubbel muziek en kreeg de dubbele muziek er niet uit, Het was als het ware helemaal verborgen. Ik heb daar heel lang naar gezocht en heb uiteindelijk beide versie 2016 en 2929 verwijderd. De versie van 2020 komt bij installeren niet verder dan een felicitatie maar heeft slecht een halve minuut geimporteerd. De versie van 2016 is wel geimporterd maar kan die niet meer activeren, terwijl ik wel de juiste activeringscode weet. Kortom ik loop letterlijk vast bij de herinstallaties. Als je mij zou kunnen helpen heeeel erg graag. Met hartelijke groet Kees van Kralingen.

mi-bo schreef op 25.02.2020 om 08:30 uur

@Keesvan-Kralingen

Beste Kees,

Dank voor U zeer uitgebreide Feedback.

MAGIX vdl 2020 heeft U dit als upgrade gekocht waarvoor de serienummer van MAGIX vdl 2016 is gebruikt???.

Om te zorgen dat alles is verwijderd wat met MAGIX vdl te maken heeft gebruik deze link

Volg voor de de-installatie onderstaande Probleemoplosser van Microsoft.

https://support.microsoft.com/nl-nl/help/17588/fix-problems-that-block-programs-from-being-installed-or-removed

volg dit verhaal.

Als de serienummer van MAGIX vdl 2016 niet als upgrade is gebruikt kunt U via

https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/ inloggen, mijn producten kijken of er 2 Pc/ Laptop zijn geactiveerd voor gebruik van MAGIX vdl 2016, is dit zo kunt U bij een uncheck doen en van daaruit ( via installationmanager )MAGIX vdl 2016 weer installeren.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

Keesvan-Kralingen schreef op 25.02.2020 om 12:07 uur

Helaas heeft jouw hulp nog niets geholpen. Ik heb contact gezocht met Magix technische hulp en hoop dat zij mij uit de brand kunnen helpen.

NB Alle programma zijn geregistreerd bij Magix en heb dus ook alle serienummers goed kunen gebruiken.

Nogmaals hartelijk bedankt

Kees van Kralingen

Bol schreef op 25.02.2020 om 13:01 uur

Hallo Kees,

Als het goed is hebt u, nadat u VDL 2016 geüpgraded naar VDL 2020 een aankoopmail gehad met daar in een downloadlink en een serienummer voor VDL 2020. Als dat zo is, gebruik dan deze downloadlink en registreer en activeer VDL 2020 met uw emailadres en met het op uw aankoopmail aangegeven serienummer P3-xxx

zie ook eens: https://www.magix.info/nl/support/artikel/video-deluxe-opnieuw-installeren-standaard-plus-premium--667/

U kunt VDL 2016 naast VDL 2020 installeren en gebruiken. Deze twee VDL programma's zijn standalone. Alleen u ze niet allebei tegelijk opstarten.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 25.02.2020, 13:02, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-