Reacties

mi-bo schreef op 24.02.2020 om 21:34 uur

@Keesvan-Kralingen

Beste Kees.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Wat is er precies gebeurt, U schrijft MAGIX vdl 2020 verwijderd, en daarna niet te installeren.

Is dit een koop versie of een trial versie.

We vernemen het wel.

Met vriendelijke groet,

Michael

Keesvan-Kralingen schreef op 25.02.2020 om 07:50 uur

Beste Michael, Fijn dat je zo snel hebt gereageerd. Ik werk al jaren met veel plezier met Viveo de Luxe vanaf 2008 met diverse versies. Recent heb ik VdL 2020 aangeschaft maar werkte nog veel met de 2016 versie. In mijn vakantiefilm kreeg ik dubbel muziek en kreeg de dubbele muziek er niet uit, Het was als het ware helemaal verborgen. Ik heb daar heel lang naar gezocht en heb uiteindelijk beide versie 2016 en 2929 verwijderd. De versie van 2020 komt bij installeren niet verder dan een felicitatie maar heeft slecht een halve minuut geimporteerd. De versie van 2016 is wel geimporterd maar kan die niet meer activeren, terwijl ik wel de juiste activeringscode weet. Kortom ik loop letterlijk vast bij de herinstallaties. Als je mij zou kunnen helpen heeeel erg graag. Met hartelijke groet Kees van Kralingen.

mi-bo schreef op 25.02.2020 om 08:30 uur

@Keesvan-Kralingen

Beste Kees,

Dank voor U zeer uitgebreide Feedback.

MAGIX vdl 2020 heeft U dit als upgrade gekocht waarvoor de serienummer van MAGIX vdl 2016 is gebruikt???.

Om te zorgen dat alles is verwijderd wat met MAGIX vdl te maken heeft gebruik deze link

Volg voor de de-installatie onderstaande Probleemoplosser van Microsoft.

https://support.microsoft.com/nl-nl/help/17588/fix-problems-that-block-programs-from-being-installed-or-removed

volg dit verhaal.

Als de serienummer van MAGIX vdl 2016 niet als upgrade is gebruikt kunt U via