Als ik tekst aanmaak met meerdere regels blijft alleen de eerste regel staan, de andere zijn verdwenen. Dit gebeurt waarschijnlijk na de opslag van het project
Ik heb even gekeken met een standaard titel, dan is er niets aan de hand, het titelvenster past de hoogte automatisch aan het aantal regels aan. Na opslag, programma opnieuw opstarten en project weer inladen verschijnt de complete titel.
Wil je even aangeven welke titel je precies hebt gebruikt, graag met naam van hoofdstuk, sub-hoofdstuk en titelnaam, (dan hoeven we niet zo te zoeken). Dan zal ik dat checken in mijn programma.
Ik begrijp dat je een titel hebt aangemaakt onder Titels/ Sjablonen/ Standaard en die vervolgens als titelsjabloon hebt opgeslagen met de naam "Ondertiteling Indonesie" en die steeds weer gaat gebruiken voor diverse posities in de film. Is dat correct?
Als ik dat doe, kan ik helaas de door jou gemelde fout niet reproduceren: Alle regels blijven zichtbaar, ook na opslag, zie screenshot.
Misschien kun je proberen de titelsjabloon even helemaal opnieuw te maken,misschien is er deeerste keer iets mis gegaan. Als het verschijnsel zich weer voor doet, omschrijf dan even zo goed mogelijk hoe je de titel hebt gemaakt. Maak je de tweede en volgende regels met de Enter toets? Maak ook een screenshot van de titelediter (zoals ik nu heb gedaan). Misschien kunnen we daar iets aan zien.