Reacties

RiViS schreef op 24.05.2016 om 19:10 uur

Hallo J.Kool,

Ik heb even gekeken met een standaard titel, dan is er niets aan de hand, het titelvenster past de hoogte automatisch aan het aantal regels aan. Na opslag, programma opnieuw opstarten en project weer inladen verschijnt de complete titel.

Wil je even aangeven welke titel je precies hebt gebruikt, graag met naam van  hoofdstuk, sub-hoofdstuk en titelnaam, (dan hoeven we niet zo te zoeken). Dan zal ik dat checken in mijn programma.

groet,

Rijk

j.kool4 schreef op 25.05.2016 om 21:09 uur

Hallo Rijk,

As ik bij de objecteigenschappen kijk:

C:\Programdata\Video de Luxe 2016\Tittles\Standard\Ondertiteling Indonesie.TFX

Als voobeeld de tekst:

Nico en Hennie

brengen ons naar:

De tekst "brengen ons naar:" is na opslag verdwenen.

Ik hoop dat je me verder kunt helpen want ik wordt er een beetje hopeloos van

Jan

RiViS schreef op 25.05.2016 om 22:12 uur

Hallo Jan,

Ik begrijp dat je een titel hebt aangemaakt onder Titels/ Sjablonen/ Standaard en die vervolgens als titelsjabloon hebt opgeslagen met de naam "Ondertiteling Indonesie" en die steeds weer gaat gebruiken voor diverse posities in de film. Is dat correct?

Als ik dat doe, kan ik helaas de door jou gemelde fout niet reproduceren: Alle regels blijven zichtbaar, ook na opslag, zie screenshot.

Misschien kun je proberen de titelsjabloon even helemaal opnieuw te maken,misschien is er deeerste keer iets mis gegaan. Als het verschijnsel zich weer voor doet, omschrijf dan even zo goed mogelijk hoe je de titel hebt gemaakt. Maak je de tweede en volgende regels met de Enter toets? Maak ook een screenshot van de titelediter (zoals ik nu heb gedaan). Misschien kunnen we daar iets aan zien.

groet,

Rijk