video de luxe 2015 wil avchd video niet laden

tammie schreef op 27.11.2014 om 21:02 uur

wanneer ik video wil laden in vdl 2015 via geheugenkaart geeft die even het bestand weer op het importeerscherm en verdwijnt gelijk weer ,zonder dat hij  het bestand heeft geladen.  Hetzelfde gebeurt ook als ik vanaf camera wil laden .laden van bestanden in vdl. vanaf  de computer met windows 7 gebeurt hetzelfde. Duo processor 2.66.Dit alles terwijl hij het eerder wel gedaan heeft, met dezelfde card en camera.

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 27.11.2014 om 23:09 uur

Beste Tammie,

Als ik het goed begrijpt, probeer je, vanaf je geheugenkaartje of je camera, de filmfragmenten direct op de tijdlijn van VDL 2015 te zetten. Dit is echter vragen om problemen. Het beste kan je de filmfragmenten eerst in een map op je harde schijf te kopieeren. Je kan dit ook doen, via de rode knop onderin het previewvenster. Je komt nu in het menu opnamenbron kiezen. Klik op AVHCD / SD-kaart.... Kies hier de videobron (jouw geheugenkaartje) en kies Opslaan in map...Selecteer alles. Nu worden de filmfragmenten naar de kozen map gekopieerd en op de tijdlijn van VDL 2015 gezet.

Succes,

Rob

tammie schreef op 28.11.2014 om 13:27 uur

Beste Rob Vroe1

Bedankt voor je reactie. ik heb het waarschijnlijk niet goed opgschreven dit is de eerste keer dat ik hier wat vraag.  maar zoals jij het uitlegt heb ik het ook gedaan,  nl.op de rode knop gedrukt dan komt er een menu ,en daaruit gekozen voor avhcd/cd kaart, daar opgedrukt toen kwam er een ander scherm waar ik de bestanden in een map kon opslaan.maar de bestanden zie ik  dan 1/10 seconde in beeld en zijn dan weer weg, zodat ik ze dus niet op kan slaan

Voormalige gebruiker schreef op 28.11.2014 om 14:34 uur

Beste Rob Vroe1

Bedankt voor je reactie. ik heb het waarschijnlijk niet goed opgschreven dit is de eerste keer dat ik hier wat vraag.  maar zoals jij het uitlegt heb ik het ook gedaan,  nl.op de rode knop gedrukt dan komt er een menu ,en daaruit gekozen voor avhcd/cd kaart, daar opgedrukt toen kwam er een ander scherm waar ik de bestanden in een map kon opslaan.maar de bestanden zie ik  dan 1/10 seconde in beeld en zijn dan weer weg, zodat ik ze dus niet op kan slaan

Beste Tammie,

Volgens mij doe je tocht iets niet goed.

1. druk op de rode knop

2. klik op AVCHD...

3. kies videobron

4. kies: opslaan in map

5. Klik in uitkiezen op: "Alles" (Ik vermoed dat je dit niet aangeklikt heeft)

6. weergavefilter instellen

7. Klik op: importeren

8. Nu wordt de foto's in naarr de aangegeven map gekopieerd

9. daarna wordt alles op de tijdlijn van VDL2015 geplaatst

Succes,

Rob

tammie schreef op 28.11.2014 om 17:36 uur

Beste RobVroe1

ik druk op de rode knop en klik dan  op AVCHD ,op  het scherm wat dan komt kun je kiezen voor videobron dat is goed gebeurd en kiezen voor opslaan map en dan klikken op uitkiezen op alles heeft geen zin omdat er geen bestanden worden weergegeven. weergavefilter staat ook goed ingesteld. zoals ik eerder aangaf zie ik de bestanden in een flits  op het scherms en zijn ze weg.Dus ik kan niets aanwijzen om te importeren omdat bestanden niet te zien zijn. importeren ging 3 maal goed maar nu gaat het op dezelfde wijze niet meer.

tammie schreef op 28.11.2014 om 17:52 uur

Sorry, nadat ik vorige bericht weer verstuurd had , toch nog even gekeken of ik toch iets fout had gedaan en jaaaa ik had per ongeluk niet gemarkeerde media uitgevinkt weer aangevinkt en vdl gaf bestanden weer. Bij deze hartelijk bedankt voor het meedenken.

Voormalige gebruiker schreef op 28.11.2014 om 17:56 uur

Sorry, nadat ik vorige bericht weer verstuurd had , toch nog even gekeken of ik toch iets fout had gedaan en jaaaa ik had per ongeluk niet gemarkeerde media uitgevinkt weer aangevinkt en vdl gaf bestanden weer. Bij deze hartelijk bedankt voor het meedenken.

Hallo Tammie,

Je probleem is nu opgelost. Dit vergeet je nooit meer.

Succes met het monteren van je projecten,

Rob