Video De luxe 2014 Premium loopt vast

kroek schreef op 18.01.2015 om 17:45 uur

Op onregelmatige tijden (tussen de 5 en 10 minuten) loopt het programma vast, zonder aanwijsbare redenen. Windows 7 draait gewoon door. Het is geen geheugenkwestie, de 4 GB wordt niet geheel gebruikt. Andere programma's kunnen gewoon gestart worden, zelfs een tweede versie van Magix. De enige manier is met taakbeheer het programma beeeindigen, waarna het project middels de back-up weer hervat kan worden. 

Computer: Dell optiflex 780 met Intel Quad Q9400, 4 GB

Windows 7 ultimate

Na aanhoudende vastlopers het programma Video De Luxe, 2014 Premium opnieuw geinstalleerd en geactualiseerd.

In de helpfunctie vind ik geen oplossing voor dit zeer irritante probleem.

Hoop dat u een oplossing voor me heeft, want zo verder aan de film werken is op z'n zachts gezegd een drama!

Hoogachtend,

Ab Kroek

kroekav@home.nl

0522 - 259425, dagelijks vanaf 09.00 uur bereikbaar

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 18.01.2015 om 18:30 uur

Beste Kroek,

Ik ga er vanuit dat je VDL2014 éénmaal opstart en in werkt. Want als je deze 2x opstart krijg je problemen. Ik zou adviseren zet alles eens op de standaard waarde. Ga naar: bestand/instellingen/ programma-instellingen......

Succes,

Rob

kroek schreef op 25.01.2015 om 10:12 uur

Hallo,

Sorry voor de late reactie.Ik werk inderdaad in eenmaal opstarten van het programma maar op het moment dat het programma vastloopt kan ik de computer gewoon bedienen en als je dan het programma dus voor de tweede keer opstart terwijl de eerste keer dus nog steeds vastzit dan wil dit gewoon.Sluit je dan de tweede opstart af dan moet je de eerste opstart met het taakbeheer afsluiten waarna je het programma weer opstart en je weer 5 a 10 minuten kunt werken.De instelling van de film is op 14 sporen en 16:9 beeld.

Hopelijk kun je hier iets mee,

Albert Kroek