Video de luxe 2013

George60 schreef op 17.09.2012 om 12:18 uur

Helaas met de nieuwe versie is niet te werken, alles lijkt goed t e gaan tot je exporteerd!!!!

dan gaat het goed fout!! scene die ik gedelete heb staan er in, geluid staat op volkomen andere plaats.

Zit vol springers

Ik ben niet de enige, een ander clublid heeft hetzelfde probleem.

DUS met MAGIX 2013 NOG even wachten

Reacties

RiViS schreef op 17.09.2012 om 15:14 uur

Dag George,

Ik herken je probleem niet, heb een film geëdit en geëxporteerd (mpeg2HD) met goed resultaat.

Je algemene oproep om het programma nog niet te gebruiken is misschien wel wat voorbarig.

Heb je overigens de update naar 12.0.1.4  al uitgevoerd?

groet,

Rijk

PS: Ik meen gelezen te hebben dat je een overstap naar VdL2013 niet zag zitten gezien (ik citeer) "de te geringe winst tov MX "(einde citaat) waarbij je doelt op het nog steeds niet onder 64 bit werken. Vanwaar ineens die ommezwaai?

George60 schreef op 17.09.2012 om 21:01 uur

Beste RiVis, ja je hebt gelijk ik zou het niet aanschaffen, ik werk samen met clubleden en wij wisselen bestanden uit dus toch aangeschaft om gelijke tred te houden.

Het probleem wat ik beschreven heb heeft ander clublid ook, als hij een bestand van Magxix 18 in leest in 2013, dan ontstaat het probleem.

Als ik de enige was had ik dit niet hier gemeld, het treedt vooral op bij scene wissselingen die niet stabiel zijn (camera bewogen enz), die knip je eruit, maar tijdens renderen komen die terug! met verschijnsel dat geluid onder andere scenes terecht komt.

Ik wacht bericht af van MAGIX ondersteuning, heb hun dit naar vermogen uitgelegd, dus even nog even afwachten.