Video de Luxe 2013

hgfsteen schreef op 10.09.2012 om 16:42 uur

Na downloaden software staat er bij alle programma's Maxig Video de Luxe Premium Special Edition. Bij aanklikken verschijnt op scherm "bij laden bestand C\ Progr.fil....Premium Special Edition is een fout opgetreden.Opnieuw installeren? of hoort deze software er niet bij.

Asus moederbord, Intel i.7, Windows 7,

Speciale aanbieding Video de Luxe/Movie Edit 2013 + Photo Manager MX Deluxe + Catooh Code

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 11.09.2012 om 14:36 uur

Hallo HG,

Het programma VDL edit 2013 is net op de markt. Ik zou deze vraag stellen aan Magix zelf. .

Succes

Robvroe1

hgfsteen schreef op 11.09.2012 om 17:47 uur

Een e-mail naar krijg onbesteld terug! Gaarne een goed e-mai-l adres

Met vriendelijke groet,

H.G.F. Steenhuisen

Voormalige gebruiker schreef op 11.09.2012 om 18:37 uur

Een e-mail naar krijg onbesteld terug! Gaarne een goed e-mai-l adres

Met vriendelijke groet,

H.G.F. Steenhuisen

Sorry foutje, het e-mail adres is

hgfsteen schreef op 12.09.2012 om 13:12 uur

De onderstaande e-mail verstuurde ik naar en krijg daarop het antwoord dat ik de vraag weer hier moet stellen. Dit schiet niet op, graag constructieve oplossing of antwoord.

Mijne dames en/of heren,

Na het installeren (DVD) van 4017218773127 Magix Video de Luxe 2013 NL software staat er bij “alle programma's” Magix Video de Luxe Premium Special Edition. Bij aanklikken hiervan verschijnt op het scherm "bij laden bestand C\ Progr.fil....Premium Special Edition is een fout opgetreden.Opnieuw installeren? of hoort deze software er niet bij.

Na openen Magix Foto ManagerMX de Luxe verschijnt scherm “Fout in Magix databank, Enkele functies zijn mogelijk beperkt. Fout indicatie: Could not start service Last error 1053.

Hoe verkrijg ik Catooh, waarvan ik wel de code heb?

Wat is Magix Screenshare? en Magix Slideshow maker, horen deze bij dit pakket?

Moet ik misschien alles op nieuw installeren

Systeem:

Asus moederbord, Intel Dual Core i.7-2600 CPU @ 3.40 Ghz, 4.0GB, ATI Radeon HD 5670 Windows 7 Home Premium 64-bit SP1,

Het betreft de speciale aanbieding Video de Luxe/Movie Edit 2013 + Photo Manager MX Deluxe + Catooh Code

Gaarne van U vernemend,

H.G.F. Steenhuisen

Voormalige gebruiker schreef op 12.09.2012 om 14:12 uur

Beste,

Eerst een opmerking ik ben net als u een gebruiker van Magix programma's.  u kunt ook gaan naar: https://support2.magix.com/customer/nl u moet  hier inloggen met u wachtwoord en email-adres.

Succes

Robvroe1

lucky_me schreef op 12.09.2012 om 17:37 uur

Hallo

Ik vermoed dat er iets fout gegaan is bij het downloaden. Laten we eens volledig herbeginnen. Dus nog eens een uninstall (configuratiescherm, verwijder programma, magix video de luxe)

Na het verwijderen blijven vaak nog restbestanden hangen (veelal *.ini). Er is een programmaatje om deze bestanden te verwijderen. dit vind je hier: http://download.magix.net/mxclean.exe.exe

Ik neem aan dat je de download versie van de software besteld hebt, dan kreeg je ook een mail met een link naar de download site en een serienummer (dit zowel voor video de luxe als voor prodad als voor catooh, ik geef de uileg voor de premiumversie , dit is de meest uitgebreide. Voor een andere versie volg je dezelfde werkwijze maar heb je andere aanvullende programma's. Gezien ik niet weet hoe ervaren je bent probeer ik zo volledig mogelijk te zijn.

klik eerst op de link naar de downloadsite van video de luxe en volg de aanwijzingen. wanneer gevaagd wordt of je het programma wil opslaan of uitvoeren kies je voor uitvoeren. Het programma wordt geinstalleerd.

Klik nu op de link naar prodad , bestanden worden op je pc opgeslagen.

open nu vdl, je serienummer wordt gevraagd en het programma wordt opgestart. Ga naar de help en kies onder aanvullende programma's installeren voor "prodad adorage 13 hd". na installatie kan je ook je programma registreren.

Dit doe je ook voor de andere aanvullende programma's.

*Magix screenshare is een gratis programma waarmee je een andere gebruiker toegang kan geven tot je pc. Deze andere gebruiker ziet op zijn eigen pc alles wat op jouw bureaublad zichtbaar is en kan vanop zijn pc de jouwe bedienen

*magix slideshowmaker vind je terug onder bewerken,assistent, slideshowmaker. dit maakt automatisch mooie slideshows van je foto's en kan er ook muziek aan toevoegen.

succes

Luc

hgfsteen schreef op 17.09.2012 om 14:24 uur

Inmiddels is opnieuw installeren gelukt, Maar Foto de Luxe geeft bij start foutmelding: "Fout in de Magix databank, could not start service. Last error: 1053, SQL message -904, can't format message 13:96, unavailable database"

Verder is het niet mogelijk Catook bonus te downloaden, omdat een waardebon-code ontbreekt!