Reacties

lucky_me schreef op 04.10.2010 om 07:24 uur

zou de oorzaak bij vdl liggen of is het gewoon de pc die in slaapstand wil gaan omdat er al 5 minuten niets meer gebeurt is op het scherm? mogelijks moet je de instellingen van de sluimer- of slaapstand aanpassen?

Wimkoghee schreef op 04.10.2010 om 12:50 uur

Mijn besturingssysteem is Vista home premium. Ik heb geen instelling voor een slaapstand gemaakt. Bij andere programaa's heb ik ook geen probleem.

 

Wanneer ik de folm bewerkt heb ga ik naar Branden. Maak dan het menu en ga  door naar het brandscherm. Laat alles encoderen. Wanneer er ca. 6 minuten voorbij zijn komt de melding dat Magix video de lux niet meer werkt en opnieuw gestart wordt. Ik krijg dan weer het beginscherm van Video de lux en moet weer helemaal opnieuw beginnen met branden enz.enz.
 

biancagrob schreef op 29.12.2010 om 22:52 uur

Ik heb precies hetzelfde probleem!

Ik heb vanavond video deluxe 17 hd gekocht.

Ik had eerst magix video easy maar met dat pakket had ik te weinig mogelijkheden.

Nu dus dit nieuwe pakket en gelijk enthousiast aan de gang gegaan maar hij loopt steeds vast bij het branden en start dan weer helemaal opnieuw op.

Heb jij de oplossing al gevonden?

Wimkoghee schreef op 30.12.2010 om 15:44 uur

Ik heb nog geen oplossing. Ik heb alles overgezet op mijn andere PC met XP. Daar ging alles zonder problemen.

Later weer een dvd gebrand op Vista . Geen problemen meer tegengekomen.

Wat de oorzaak is geweest van de storing van de eerdere DVDfilm blijft een raadsel.