Video 2014 Plus - proxy-rendering functioneert niet

gwmwillemsen schreef op 14.05.2014 om 15:46 uur

De footige van mijn HDV-camera is kennelijk te zwaar voor mijn pc. Tijdens het capturen scheidt het programma ermee uit en adviseert de preview uit te zetten. Het lijkt dan goed te gaan. Bij het bewerken echter gaat het nodige mis en ik heb gepoogd alles opnieuw op te zetten in een nieuw project.

Daarbij heb ik het programma zo ingesteld , dat er proxybestanden worden opgenomen. Bij het afsluiten van de capturing  krijg ik daarover een foutmelding: "de proxyrendering is met een foutmelding geannuleerd."Er wordt dan gewezen op de mogelijkheid dat er te weinig schijfruimte is.

Ik weet echter niet waar die proxybeatanden worden opgeslagen. Wie weet dit ?  Verder zou ik graag iets horen van iemand met ervaring met proxybestanden.

Reacties

mi-bo schreef op 16.05.2014 om 10:24 uur

Beste, als u de film heeft ingeladen, toets dan Alt+R aan en volgen wat er wordt gevraagd

succes met het mooie MAGIX product

gr

mido

Voormalige gebruiker schreef op 17.05.2014 om 17:17 uur

Beste,

We zullen bij het begin beginnen.

1. Bij het maken van een nieuw project moet u u proxy aanvinken

2. Met ALT-R kunt e.a. de instellingen aangeven.

3.de proxybestanden worden in map opgeslagen waar uw filmfragmenten zijn opgeslagen.

Succes,

Rob

Voormalige gebruiker schreef op 18.05.2014 om 11:46 uur

Hallo Gerard,

Tijdens het capturen van filmfragmenten van je camera worden alleen de filmbestanden van je camera opgehaald en op de harde schijf gezet. De proxy bestanden worden pas aangemaakt wanneer je de eerste filmfragment naar de tijdlijn van VDL 2014 word gesleept.

Standaard worden de filmfragmenten die je van je camera opgeslagen in de map : c: / gebruikers / naam gebruiker / mijn documenten / magixprojecten / Video de luxe 2014 premium / my record. Dit kan je zelf wijzigen. zie foto

of

Ik denk dat het de instelling "originele grootte of normaal" bij de videoinstelling van het capturen alleen maar invloed heeft op het previewvenster.

Succes,

Rob