Reacties

mi-bo schreef op 20.11.2013 om 12:21 uur

Is er misschien iets aan de hand met Uw grafischekaart, na een update kan het probleem verholpen zijn.

kurtdenys schreef op 21.11.2013 om 07:37 uur

ja , grafische kaart is up to date

kurtdenys schreef op 21.11.2013 om 10:40 uur

hallo echt niemand een idee om dit probleem op te lossen?

RiViS schreef op 21.11.2013 om 11:03 uur

Zo maar een paar suggesties voor de vuist weg:

- heb je, alvorens het progr opnieuw te installeren, het programma wel eerst netjes gedeïnstalleerd?

- misscien heeft het nut om, na het verwijderen van VdL, je register op te schonen, bv met het gratis progr CCleaner, en daarna VdL weer te installeren, dan begin je "met een schone lei".

- misschien komen er nog andere suggesties, er zitten hier best wel mensen met veel ervaring en goede ideeën.

groet,

Rijk

PS, het zou je sieren als je je mopperbericht van 20/11 10.50u  weer weg zou halen. Er zit geen beledigende taal of zo in, dus ik haal het niet weg, maar erg netjes vind ik het niet.... (mod.)

kurtdenys schreef op 21.11.2013 om 11:25 uur

Zo maar een paar suggesties voor de vuist weg:

- heb je, alvorens het progr opnieuw te installeren, het programma wel eerst netjes gedeïnstalleerd?

- misscien heeft het nut om, na het verwijderen van VdL, je register op te schonen, bv met het gratis progr CCleaner, en daarna VdL weer te installeren, dan begin je "met een schone lei".

- misschien komen er nog andere suggesties, er zitten hier best wel mensen met veel ervaring en goede ideeën.

groet,

Rijk

PS, het zou je sieren als je je mopperbericht van 20/11 10.50u  weer weg zou halen. Er zit geen beledigende taal of zo in, dus ik haal het niet weg, maar erg netjes vind ik het niet.... (mod.)

beste ,

haal het ermaar af,lukt niet

probleem opgelost , ik heb het op een nieuwe hd opgeplaats en het werkt terug.

hoeveel moet je eigelijk hebben ik heb nog 30gb over zeer vreemd