VHS overzetten naar digitaal met Grabby en Magix de luxe 17

cipolini schreef op 30.03.2013 om 08:56 uur

Ik probeer m.b.v. een converter van Grabby, welke geschikt is voor Magix, VHS over te zetten naar digitaal, Echter krijg het niet voor elkaar vanwege bestandsformaten. Ik kan kiezen tussen Mpeg of MXV. Beide kan ik op de een of andere manier niet opslaan. Kan iemand me daarbij helpen.

Reacties

magixagent schreef op 30.03.2013 om 13:12 uur

Beste,

MAGIX Freaken willen graag helpen, maar dit is een Terratec product en daar weten wij helaas niets van

succes,

cipolini schreef op 30.03.2013 om 15:52 uur

Ik begrijp het niet het terratec werkt en ik kan de films op mijn  computer zien echter de opaname functie bij Magix werkt niet goed daar kan ik de VHS band niet opnemen en wegschrijven in mpeg 2 bestand. Dus het geheel heeft niets te maken met de converter maar met het pakket van Magix.

Is dit een forum waar onafhankelijke mensen op zitten die ideeen met elkaar willen uitwisselen of is dit een platform wat door Magix bekeken wordt en waar Magix vooraf al bepaald dat het probleem toch vooral niet aan hun programma ligt. Zou iemand me dan kunne adviseren wat ik extra moet kopen om het geheel wel te laten werken.

magixagent schreef op 04.04.2013 om 15:32 uur

Beste,
als U het pakket RUV 6.0 koopt.
dan heeft u geen enkel probleem met het overzetten van analoog  naar digital.
maar gezien U al met het MAGIX product werkt vdl 17 kunt U ook online een usb omzetter van MAGIX kopen en zijn al Uw problemen opgelost
succes.

Baskakie schreef op 04.04.2013 om 22:02 uur

Zie: http://www.magix.info/nl/programma-opnemen-van-tv.knowledge.933606.html

Voor een goede (samen)werking van analoge opname-hardware met video-programma's, worden deze videoprogramma's vaak speciaal aangepast ZODAT ze goed samenwerken met die hardware.

Het is dus niet vanzelfsprekend dat een videoprogramma zomaar met alle analoge opname-hardware overweg kan....