Beste VLD gebruiker,
Ik wil in VDL16 Premium mijn verzameling VHS gaan digitaliseren. Momenteel heb ik een USB Moviebox 710 van Pinnacle. Helaas krijg ik na vele pogingen geen beeld in het opname venster en wordt er ook niets opgenomen. In het opnamemedium wordt deze wel als hardware zichtbaar voor video en audio opname. Ik geef de hoop hiermee dus maar op.
Ik wil nu van Grassvalley de ADVC 300 of ADVC 110 (zie link: http://www.grassvalley.com/products/advc110 ) (de 300 heeft wat technische snufjes meer) kopen, het is een externe unit met oa analoog a/v in-out en en dan aansluiten via Fire-Wire. ADCV 300 is W7 64bits compatible.
Maar nu de hamvraag: werkt deze box ook onder VDL 16? d.w.z. via de fire-wire poort en ziet VDL16 dan de unit ook als externopnameapparaat. Grass Valley, kan mij geen antwoord hierop geven omdat zij VDL niet ondersteunen daar zij hier geen ervaringen mee hebben. Zij verwijzen mij dus weer naar Magix.
Computer is op basis van Windows 7 home Premium met 64 bits, 12GB RAM, en voorzien van 6 pin fire-wire.
Graag hoor ik jullie info, tips of ervaringen.
Vr.gr.
Marcel