Ik haal de vhs makkelijk op met video de luxe 17! Dan haal ik due in op adobe premiere pro 2022 om te bewerken, red uw videos gaat zo moeilijk om met mpeg, zet hem ergens neer als opname 0001, je kunt niet bepalen waar je mpeg met naam neer zet! Het bewerken in red uw videos hoef ik niet, mooi he
Dan bent U toch helemaal compleet, analoge beelden binnen halen via MVDL 17, en bewerken in Adobe Première 2022 pro, dan heeft U helemaal geen MVDL2022 nodig.
Veel plezier met het digitaliseren van Uw dierbare beelden.
.....Werkt video de luxe 2022 nog met VHS banden, in Windows 10, dat red mijn video's is veel te bewerkelijk....
Het antwoord op deze vraag is "JA". Video Deluxe 2022 en met RUV werken nog samen VHS banden. Zie afbeelding. Uw opnames worden als MXV bestanden weggeschreven en u kunt deze dan naar wens exporteren.
Omdat dit het Magix Forum is, kan ik u niets zeggen hoe e.a. werkt in Adobe Première Pro 2022.
U schrijft: "heb red uw videos met windows 10, werkt te moeilijk". Hebt u bij aanschaf van Red U Video daar ook de laatste Magix USB video omzetter bij aangeschaft?
heb 2 computers met windows 7, met video de luxe 17, en 2 computers met windows 10 met red uw video, maar gebruik liefst de luxe 17 met windows 7, gaat sneller en makkelijker
die heb ik 2 zie bovenstaande!! maar liefst werk ik met video de luxe 17, werkt video de luxe hetzelfed als 17? maar dan onder windows 10, met de usb omzetter van red uw video?? dan probeer ik video de luxe 2022
dat wist ik intussen, maar ik zoek alternatief voor red uw video, dat is zo bewerkelijk, heb er 2 van red uw video en 2 van video de luxe 17, als video de luxe werkt als de 17 dan ga ik eens proberen