verzoek om geheugentoewijzing mislukt

rinse schreef op 10.12.2008 om 21:52 uur
Heb enkele jaren met redelijke tevredenheid met video deluxe 2006 gewerkt. Deze zomer echter een comp met vista gekocht en moest daarom overstappen naar de 2008 versie.
Na een uurtje knippen en plakken krijg ik echter de melding 'geheugentoewijzing mislukt'. Daarna is er, ook na opnieuw opstarten, niet meer mee te werken. De melding blijft terugkomen.
Magix support heeft mij een groot aantal tips gegeven. Deze heb ik allemaal opgevolgd, zonder enig resultaat. Omdat ik dacht dat het mischien aan de comp lag heb ik nog een andere vista comp aangeschaft, met het idee deze alleen voor video montage te gebruiken en niets anders. Ook deze computer gaf het zelfde probleem na een uurtje werken.
Ten slotte nog geprobeerd de nieuwe video deluxe op mijn oude xp comp te installeren. Hierop heeft video deluxe 2006 (welke ik nu helaas niet meer heb) altijd goed gewerkt. Maar ook op deze comp het zelfde probleem.
Ook andere heb ik over dit probleem gehoord. Onder andere op dit forum. Ik geloof er eigenlijk dan ook niet meer in maar .... iemand nog suggesties?

Reacties

mi-bo schreef op 12.12.2008 om 08:54 uur
Beste ,
Wij willen U graag helpen,
stuur een mail naar
met opgave van configuratie, grafische kaart,interne geheugen, het moet onder XP en Vista werken want wij zelf hebben de 2008 en vdl15 versie op omze laptop en computer staan, en kunnen dit probleem niet, ga van U horen, gr Mi-Bo