vervolg op mijn eerdere vraag over het samenvoegen van MPH-bestanden.

jvdveerdonk schreef op 23.09.2012 om 23:38 uur

Bedankt Bastiaan, maar met het bestuderen van de "Hulp" ben ik niet verder gekomen.

Ik merk dat ik eerst MVM-bestanden moet hebben voordat ik iets kan samenvoegen. In de "hulp" wordt gesteld dat je een fotoshow als een MVM-file afzonderlijk zou kunnen opslaan. Er staat echter niet bij hoe dat zou moeten gebeuren. Via "opslaan als" lukt het me niet. Het lijkt er op of dit probleem te maken heeft met de definities van een project en een fotoshow., en krijg het idee dat die benamingen verwarrend gebruikt worden.

Zou iemand mij kunnen zeggen hoe ik te werk moet gaan?? Ik heb nu 3 fotoshows met de extensie *MPH en wil daar een geheel van maken.

Bij voorbaat dank!!

Reacties

mi-bo schreef op 24.09.2012 om 10:29 uur

Beste,
Een uitleg.
U heeft 3 projecten gemaakt en wilt deze achter elkaar zetten. om er 1 project van te maken, zet elk project apart op de tijdlijn, ga naar Bestand Exporteren, video als MAGIX video, kijk waar dit naar toe wordt gekopieerd.
dit doet u ook met de andere projecten, is dit klaar dan haalt u uit de verkenner waar de bestanden zijn opgeslagen in 1 keer naar de tijdlijn, en u heeft 1 project.
Ook kunt u een project op de tijdlijn zetten, en dan links waar nu disk met datum staat dit openen en nieuwe show maken aangeven, dan kiest u voor de optie niet verwijderen, dan wordt het hier opgeslagen, dit doet u ook met de volgende projecten, ga dan naar branden dan zult u zien dat er drie projecten klaar staan om te worden gebrand
succes, met het mooie MAGIX product.