Vertraging na opslaan bestand

robenjanine schreef op 21.02.2016 om 13:56 uur

Grrrr. wat kan het soms irritant werken.

Ik heb bestanden een paar maanden geleden opgeslagen en wil deze nu nog wat bewerken. Het grootste gedeelte van mijn opgenomen bestanden is vertraagd, zowel beeld als geluid. En ook nog willekeurig. Audio en video loopt dus niet meer gelijk.

Ook tussentijds opgeslagen BAK bestanden hebben het, ik kan dus nu niets meer.

Kent iemand dit probleem en kan mij helpen?

Grt. Rob

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 21.02.2016 om 14:47 uur

Hallo Rob,

Hier is geen eenduidend antwoord op te geven. Er kan in die paar maanden wat gebeurd zijn met je computer, die deze problemen veroorzaken kan.

Wat je zou kunnen proberen, is om het projectbestand (Naam.MVP) naar de map te kopieeren, waar de filmfragmenten zijn opgeslagen en het projectbestand vanuit deze map opstarten met VDL 2016

Succes,

Rob

magixagent schreef op 22.02.2016 om 10:45 uur

Hallo Rob,

een aanvulling op reactie van Robvroe1

is het project niet opgeslagen onder NTSC systeem,

gr

Harry

robenjanine schreef op 23.02.2016 om 19:23 uur

Dank voor de reactie, helaas nog geen oplossing kunnen vinden.

MVP project slaat ik altijd al bij de filmfragmenten op. NTSC systeem opslaan begrijp ik niet. Ik ben behoorlijk lang bezig geweest met het project en dus vaak opnieuw geopend. Dit is altijd goed gegaan. Door de vertraging loopt het nu ook niet meer synchroon, en nog sterker; gelukkig heb ik van de film al een MP4 bestand gemaakt. Wanneer ik deze afspeel in een mediaplayer gaat alles goed, maar wanneer ik deze nu in Magix importeer (of alleen afspeel) vertraagd deze ook?

Toevallig iemand nog andere suggesties, waarvoor dank.

Groeten,

Rob