versie 2019

frits-v schreef op 28.02.2019 om 13:22 uur

Voor het bewerken van een lange film knip ik die in delen(hoofdstukken) en bewerk die delen in projecten(MVP). Is het mogelijk om die projecten achter elkaar te zetten.. Heb het al geprobeerd maar krijg dan de melding dat er nog een project geopend is. Keuze is dan huidige project sluiten of nieuw project toevoegen. Kies ik het 2e dan komt de vraag nieuwe naam of annuleren. Kies ik nieuwe naam dan staat dat project in beeld op het videospoor maar niet achter het andere project. In de balk boven de sporen staan dan wel de twee projecten. Wie weet raad.

Reacties

Bol schreef op 28.02.2019 om 14:44 uur

Hallo Frits,

Zo doe je dat:

1. open het MVP projectbestand wat je wilt toegevoegen
  2. klik op "Nieuw project toevoegen"
  3. als er gemeld wordt "Er is al een film met deze naam aanwezig...." klik dan op "Nieuwe Naam" er wordt achter jouw MVP projectnaam bv. - 01, - 02 , - 03 etc... toegevoegd
  4. er word een nieuw filmtabblad aangemaakt met de naam van het toegevoegde MVP-project.
  5. open zo nodig het toegevoegde filmtabblad en selecteer met Ctrl+A alles
  6. druk op Ctrl+C (kopiëren)
  7. open het filmtabblad en zet afspeelmarker op de plaats waar je de film wit toevoegen en druk op Ctrl+V (plakken)
  8. het MVP project word toegevoegd.
  9. Klik op het "X" van het filmtabblad dat is toegevoegd en klik op film verwijderen.
  10. alles staat nu op één tijdlijn en één filmtabblad
  11. Sla nu je project onder een geheel nieuwe naam op.
  12. Zo blijven al je projecten in tact.
  13. klaar

Succes,

Rob

aanvulling 28-02-2019 om 18:15uur

Het filmpje geeft weer wat hierboven staat beschreven.

Laatst gewijzigd door Bol op 01.03.2019, 08:51, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 28.02.2019 om 16:04 uur

@frits-v

Beste Frits,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Ik doe het op deze manier,

Als mijn project op de tijdlijn staat, zoek ik waar gesplit moet worden.

dan maak ik op de grijzebalk waar nu een datum staat net zoveel mappen open als er projecten moeten zijn, plus 1 extra voor totaal.( wat nu datum -01-02-03 enz is kan ook thema naam worden ingevuld.

Door in de eerst map de thema te activeren ( geel ) en de map openen waar het in moet komen doe ik dat met Ctrl +C en Crtl+V, en dan bewerk ik dit gedeelte.

door elke keer een pagina met naam te openen kan ik deze bewerken, is alles goed dan ga ik dag na dag met Crtl+C En Crtl+V naar de laatste totaal pagina .

Deze laatste map, als alles naar mijn zin is doe ik eerst via bestand opslaan in, en vandaar uit kan ik er een Mpeg 2 of Mpeg 4 van maken, zie kleinen compilatie.

Mvg

Michael

Bol schreef op 28.02.2019 om 16:33 uur

Hallo Frits,

Als ik je vraag goed heb gelezen, wil je de verschillende MVP projectenbestanden, die reeds op je harde schijf staan, weer samenvoegen tot één MVP projectbestand. Als dat zo is, zie dan mijn antwoord.

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

frits-v schreef op 04.03.2019 om 19:14 uur

Allemaal dank voor de tips. Ik weet nu precies hoe ik moet handelen.

Bol schreef op 04.03.2019 om 19:53 uur

Hallo Frits,

Fijn om te lezen, dat je weer verder kan met het samenstellen van je project / film.

Groet,

Rob

PC -1-

PC -2-