Reacties

bobbiaan schreef op 30.09.2010 om 23:07 uur

Beste............,

 

Dit is een wel heel veel te vroeg gestelde vraag op deze site. Het programma is sinds vandaag te koop in de winkel en op woensdagavond in Hilversum aan een groep belangstellende uitgereikt die dit vandaag hebben kunnen installeren. Dus hobbyisten hebben nog geen ervaring. Stel de vraag bij de helpdesk en als er een antwoord is zie ik het hier graag terug.

 

Mvg

 

Bobbiaan

Voormalige gebruiker schreef op 01.10.2010 om 09:20 uur

Wellicht heb je iets aan de korte test op www.dvscene.nl van Rinie Hooijer.

Omdat in Duitsland versie 17 eerder is uitgebracht dan in ons land, kun je op de Duitstalige site van Magix
de eerste reviews lezen. Magix heeft inmiddels (29.09.2010) al een patch uitgebracht om de stabiliteit te verbeteren en enkele bugs te repareren.

Opvallend dat Bobbiaan op 30.09.2010 stelt dat het programma in Nederland te koop is: twee videovrienden
van mij hebben versie 17 al ruim een week in huis.

Xinga schreef op 01.10.2010 om 11:28 uur

Test gelezen en als VdL 16 prem gebruiker denk ik weinig op te schieten met het upgrade aanbod.

Het is net als elk jaar minimale aanpassing, nieuwe bugs.

 

Krijg van dezelfde vraag naar Magix helpdesk ook geen antwoord ( what is new|) .

 

Belangrijk is in een Editingpakket is gebruik van nieuwe mogelijkheden ( nu ja new Quadcore is al 3-4 jaar oud)

 

dus Quadcore, hyperthreading, en GPU gebruik. vlgs Rinie Hooijers test is dit bij VdL niet het geval.