Verminkt projekt in videodeluxe 15 premium en activatie mpeg2 cod

supernoke schreef op 09.08.2009 om 12:06 uur
Ik heb momenteel ernstige problemen met opslaan van mijn projekten. Het binnenhalen van mijn film gaat prima, monteren e.d. ook.
Het aanmaken van het dvd-menu gaat ook prima. gelijk branden (dus zonder het projekt af te sluiten) werkt ook zonder problemen. Nu komt het: als ik het projekt afsluit, en later weer open zijn er op het videospoor ernstige verminkingen te zien (blokjes rood/groen/geel). Het rare is dat het niet altijd gebeurt. Soms heb ik het idee dat als ik een film opdeel in twee films en de tweede dan exporteer de problemen beginnen.
Ik kan er geen pijl op trekken. Iemand soortgelijke ervaring? Momenteel werk ik met Vista 32bit. De problemen traden op met en zonder de servicepacks 1 en 2. Ik heb de laatse updates geinstald van videodeluxe.
Altijd met videodeluxe 2008 gewerkt en dat zonder problemen.
Exchter sinds de installatie van videodeluxe 15 premium is de mpeg2 codec van VDL 2008 gedeactiveerd?????
Ik krijg hem niet opnieuw geactiveerd ondanks de originele codes e.d.???
Ik ben dus blijkbaar slachtoffer van mijn eigen goodwill.....
Gaarne een oplossing voor mijn problemen!!!
Ik vindt het echter te gek voor woorden dat je met de originele versie thuis het niet voor elkaar krijgt om je software fatsoenlijk te kunnen gebruiken.
Dit is voor mij echt een punt om andere software te gaan gebruiken!!!!!
Wat is bijvoorbeeld het computer ID en wat is de bestelcode????
Vaag, waar vindt ik dit?????
Ik ben een ervaren doorgewinterde computergebruiker maar zelfs dit gaat me te ver....
Magix, aktie!!!!!!!!