Verloren fotos,bij het herladen van project ?

Puuske schreef op 05.08.2011 om 17:34 uur

Bij het herladen van een diaschow,presentatie met fotos,stopt de lading en krijg ik melding;vind deze niet ,? Overslaan,Alles overslaan,Annuleren. Als ik klic op alles overslaan,word mijn project geladen,Maar ontbreken er fotos in de Montage.Enmoet ik deze terug zoeken in mijn mappen via Importeren,herklasseren enz....Heb ik al meermaals voorgehad .Ben zelf al originele fotos kwijt op deze manier .Wie kan mij hier helpen,nochthans sla ik alles op,voor ik mijn project afsluit. ,,? Is zeer vervelend .

Dank bij voorbaat

Puuske

 

 


 

 

 

Reacties

Polders schreef op 06.08.2011 om 11:42 uur

Hallo Puuske, de Magix programma's zelf wijzigen niets aan foto's of films. Er wordt een soort van bestand aangemaakt met verwijzingen naar locaties en presentatie definities.

Als er een project is aangemaakt, kan het dus zijn dat de verwijzing naar een locatie niet meer actueel is (omdat de foto van naam of locatie is gewijzigd. Dan komt de melding 'Overslaan etc.  . Kies daar de mogelijkheid om het programma aan te geven waar de betreffende ontbrekende foto locatie is. Wanneer gevonden, zal het project verder worden geladen en wanneer dan opgeslagen wordt deze locatie onthouden.

Veel succes

Het antwoord op op uw vraag van 12.08 is dat er geen foto's verdwijnen. Hooguit geeft u zelf aan dat sommige foto's niet (meer) toegevoegd hoeven te worden. Maak eens een klein project en voeg daarin ontbrekende foto's toe, zoals boven beschreven. Sla dit project daarna op en herstart daarna het project. U zult zien dat de toegevoegde informatie over de locaties bewaard is gebleven.

Puuske schreef op 07.08.2011 om 17:12 uur

Vriendelijk bedankt,zal dit bij de volgende keer proberen.

mvg Puuske

Puuske schreef op 12.08.2011 om 11:08 uur

Halloo, geachte Polder,heb nog een probleem,als de fotos niet willen opladen,hoe kan ik dan weten welke gaan verdwijnen,of welke fotos deze niet kan vinden,aangezien, deze fotos willekeurig uit verschillende mappen worden geimporteerd ? Of moet ik eerst een volledige presentatie samenstellen,met een ander bewerkingsoftware,en deze in éen map zetten,vooralleer ik deze dan importeer in video easy.Fotos worden momenteel bewerkt met element 7.aangezien ik met video easy de fotos niet kan verscherpen.En het gaat over oude Dias,dus onscherp.


 

Presentatie bestaat over fotos van verschillende mappen van reizen,uit vershillende jaren van eenzelfde Land.

mvg Puuske