Verkenner (in mijn werkbalk rechtsboven) is ontoereikend

dirkhermans schreef op 26.12.2024 om 19:58 uur

Ik werk met Windows 11 en Magix Photostory deluxe 2023 en merk nu dat ik, in "verkenner" nog enkel mijn C schijf kan zien. Voorheen kon ik al mijn andere harde schijven (D, E, F enz) raadplegen om foto's of muziek toe te voegen aan mijn project. Nu moet ik dat met een grote omweg doen. (voor elk bestand: Via "bestand" en "importeren van computer")

Kan ik dit op één of andere manier terug beschikbaar krijgen?

Reacties

Bol schreef op 27.12.2024 om 14:47 uur

@dirkhermans

Hallo Dirk,

Zelf heb Photostory Deluxe 2023 niet meer op mijn computer staan, omdat deze is overschreven door Photostory De luxe 2025.

....Ik werk met Windows 11 en Magix Photostory Deluxe 2023 en merk nu dat ik, in "verkenner" nog enkel mijn C schijf kan zien....

Klik op de vierblokje links boven en dan op Computer. Als goed is, zie u nu ook de andere schijven staan in de Mediapool. Als u deze niet ziet, upload dan eens een afbeelding naar het forum.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

dirkhermans schreef op 27.12.2024 om 15:58 uur

Op de vier blokjes klikken maakte geen verschil, maar onder de (tweede) verticale schuifbalk, staan nog drie knoppen, waarvan 1 de structuur (directory's) verbergt. Dat was het euvel. En voordien niet gezien. (ook niet op uw afbeelding)

Ik ben een stuk wijzer geworden, waarvoor dank. Prettige eindejaarsfeesten.

Dirk

Bol schreef op 28.12.2024 om 14:27 uur

@dirkhermans

Hallo Dirk,

Dat Photostory 2023 ook al Photo Explorer had, wist ik niet meer. Vandaar mijn antwoord nog gebaseerd was op de Oude weergave.

Oude weergave

Photo Explorer

Maar er zijn nog veel meer mogelijkheden. Zie filmpje.

Fijne jaarwisseling en een gelukkig Nieuwjaar,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-