verdwenen intro's en outtro's

j.g.gerbranda schreef op 22.12.2017 om 09:25 uur

Na een storing in mijn Laptop moest Windows opnieuw worden geactiveerd. Hierdoor verdwenen uiteraard alle programma's maar die zijn snel weer te installeren.

Alle bestanden staan gelukkig op een externe schijf.

Nu is na de herinstallatie van Video 18 premium geen enkele intro of outtro meer aanwezig terwijl ik deze in een aantal projecten gebruikt heb. Waar kan ik deze vinden en opnieuw downloaden.

J

Reacties

mi-bo schreef op 22.12.2017 om 10:15 uur

J,

een optie ga naar hulp, extra programma installeren, hier zitten namelijk ook de intro/outtro in,

Groeten

Michael

j.g.gerbranda schreef op 22.12.2017 om 12:55 uur

Uiteraard direct geprobeerd. geen resultaat. er komt na downloaden in installatie geen enkel effect aan in het programma.

Wat nu?

mi-bo schreef op 22.12.2017 om 13:27 uur

J,

ik bedoel deze optie,

en een andere optie is,

ga naar deze link https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/ inloggen, mijn producten, MAGIX Prem dan uncheck voor de Pc/ laptop die het niet goed doet, en alles opnieuw installeren ( via installatie programma )

Groeten

Michael

Bol schreef op 22.12.2017 om 14:48 uur

Beste J,

Voordat u alles opnieuw gaat installeren, kunt u eerst dit nog doen:

1. ga naar: bestand / instellingen / programma instellingen.....
  2. het programma wordt opnieuw opgestart klik op Ok
  3. klik op: "verder"
  4. klik op: "Ja"
  5. nu wordt alles opnieuw gedownload
  6. Ga dan naar Sjablonen / intro-outro's

Succes,

Bol

Laatst gewijzigd door Bol op 22.12.2017, 14:53, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-