verbinding met camcorder live belden

Nedjo schreef op 13.03.2016 om 10:11 uur

Beste,

Sinds kort heb ik een Blackmagic Intensity Shuttle-USB 3.0 aangeschaft, om mijn live-beelden van een camcorder op te nemen op een laptop. Wat is echter ook doe, ik krijg steeds weer een melding: 'er kan geen verbinding worden gemaakt met het geselecteerde apparaat.' Ik gebruikt Video deluxe 2013+.

Mijn camcorder wordt verbonden via een HDMI-uitgang, naar Blackmagic Intensity Shuttle-USB 3.0 op mijn laptop. Mijn latop heeft een USB 3 ingang. De software van de Blackmagic is correct geïnstaleerd, weet u misschien waar het aan zou kunnen liggen?

Alvast bedankt.

Mvg,

Nedjo

Reacties

mi-bo schreef op 13.03.2016 om 10:52 uur

Hallo Nedjo,
de beelden van de camera zijn dit analoge beelden of digitaal, zijn het digitale beelden, dan kan eerst de dvd die bij da camera hoort installeren op de laptop, dan vdl 2013 opstarten, de camera met usb 2.0 aansluiten op de laptop en vdl 2013 zal de camera zien , dan aangeven dat er een export plaats moet vinden en de beelden staan op de laptop zonder extra randapparatuur
gr
Michael

Nedjo schreef op 13.03.2016 om 11:04 uur

Beste Michael,

Er zijn digitale belden, het gaat om een Panasonic hdc - sd60 full hd camcorder.

grt,

Nedjo

Nedjo schreef op 13.03.2016 om 11:12 uur

Hoi Maichael,

Wat betreft jou verhaal , dat klopt, via een usb2 kan het sofware programa van Panasonic de belden impoteren zonder probleem..!!

Maar nogmaals, het hier om live belden...!!

ik wil live belden van mijn camcorder ontvangen op mijn laptop....en vervolgens via vdl opnemen.. !!!

En met de bovengenomde appaaraat kan het wel...!!

grt,

Nedjo

Nedjo schreef op 13.03.2016 om 11:15 uur

hier het filmpje  ..

mi-bo schreef op 13.03.2016 om 13:25 uur

hallo Nedjo.
Ik heb het filmpje bekeken, dit is voor een Pro uitgaven zoals Adobe( werkend met 64 bits) met zijn codex geactiveerd.
Ik kan je niet de garantie geven maar misschien werkt het wel met MAGIX Pro X7( ook gemaakt voor 64 bits ), maar onder MAGIX vdl 2013 zal het zeker niet werken( dit programma is voor 32 bits)  . een optie stuur een mail naar support van Blackmagic Intensity Shuttle-USB 3.0 en zij kunnen het juiste antwoord geven
succes
Michael