Reacties

bobbiaan schreef op 03.03.2011 om 10:29 uur

Beste Hans,

 

Dit programma kan je met meerdere schermen gebruiken. Toets de Y toets en ga naar weergave sjablonen en dan naar standaard. Hierna zou het opgelost moeten zijn.

 

Mvg

 

Bobbiaan

hans34 schreef op 03.03.2011 om 13:51 uur

Ja, heb ik allemaal geprobeerd, of ik nou standaard doe of zelf een indeling maak, na het sluiten van het programma en het  weer opnieuw openen  krijg ik over het hele beeld alleen 6 sporen te zien geen monitor geen mediapool. 

Het komt na de laatste update van Magix 17. Heb nu alles verwijderd en opnieuw geinstaleerd, en bij de eerste keer opstarten weer die 6 sporen over het hele beeld.

 

Als ik bij weergave instellingen op standaard klik gebeurd er niets ook reset vensterordening gebeurd niets.

Kan er wel mee leven maar vind het toch wel lastig om iedere keer een venster "op te bouwen"

 

Wie het weet mag het zeggen. . . . . . . . . .

 

Hans Lindeboom

Katwijk aan Zee

bobbiaan schreef op 03.03.2011 om 14:23 uur

Beste Hans,

 

Probeer eens met een andere beeldscherm resolutie en kijk wat er dan gebeurt.

 

Mvg

 

Bobbiaan

hans34 schreef op 08.03.2011 om 22:49 uur

Ook geprobeerd, geen soelaas, alles van Magix verwijderd, register gecleand, en Magix 17 downloadversie opnieuw gedownload en geinstaleerd. zou het toch goed moeten komen.

 

Voor de eerste keer opgestart en wat denkje 6 sporen over het hele beeld.

Nieuwe vensterindeling gemaakt, klein stukje film bewerkt en opslaan als testfilm.

Programma gesloten, opnieuw opgestart, testfilm geopend en daar is hij weer 6 sporen in beeld over het hele beeld.

 

Ben al stiekum wezen kijken bij Pinnaclesys.com  ;-)

 

Hans Lindeboom

Katwijk

hans34 schreef op 11.03.2011 om 13:55 uur

Ben er zelf al voor een beetje uit. heb vdl17 op een andere pc geinstalleerd en werkt naar behoren.

ligt dus aan de configuratie van mijn PC. Blift de vraag hoe kan dit worden opgelost. Ging spelen na laaste actualisering.