Reacties

RiViS schreef op 11.11.2013 om 11:52 uur

Zorg dat je de inhoud van de dvd in de Mediapool ziet. Sleep het stuk film naar de tijdlijn. Knip, zodat je het gewenste deel over houdt (sneltoets Z = verwijder deel vóór de afspeelmarker, sneltoets U = verwijder deel na de marker). Sleep gewenste deel helemaal naar links, zet de afspeelmarker nu op het einde (rechts dus). Laad dvd2, sleep stuk film naar de tijdlijn, knip op gewenste lengte, schuif dat naar links tegen het eerste deel, zet afspeelmarker weer op eind, laad dvd 3, enz enz. tot de film klaar is.

groet,

Rijk

bwol schreef op 11.11.2013 om 14:19 uur

Beste Rijk

hartelijk dank voor de hulp, echter als ik achter het "geknipte"stuk, dvd 2 wil laden geeft het systeem aan" huidige project sluiten" of "nieuw project toevoegen",......

als ik nu dit laatste doe is mijn werk van de 1e dvd verdwenen of,........??? en begin weer opnieuw met dvd2 

Kan ik ergens de geknipte stukken van dvd1-2-3-4 vinden en deze aanelkaar plakken??

Uw hulp wordt op prijs gested

met vriendelijke groet

Bert

RiViS schreef op 11.11.2013 om 17:38 uur

Hallo Bert,

Je moet proberen het stuk van de tweede dvd vanuit de Mediapool met de muis te slepen naar de tijdlijn. Dus geen opdrachten geven van Nieuwe film of Nieuw project of zo iets. Dus gewoon klik en slepen met de muis.

Overigens was je werk van de eerste dvd niet weg, als je boven de tijdlijn kijkt zie je daar, vlak boven de rij met pictogrammen, tabbladen staan met de namen van de actieve films in je project. Met wat jij deed is er kennelijk steeds een nieuw project geopend, dat is echter niet je bedoeling: jij wilt gewoon toevoegen en er één film van maken, toch? Dat kan dan toch wel met kopieer (Ctrl C) en plak (Ctrl V) als je het zo wilt doen, dus vanuit de ene film naar de andere, het is alleen wat omslachtiger, vind ik.

groet,

Rijk

bwol schreef op 11.11.2013 om 19:53 uur

Hallo Rijk

bedankt voor het snelle antwoord weer. Ik ben eruit, het magische woord is "slepen" ipv clicken

Voordat ik hulp vroeg was ik uiteraard bezig en inderdaad had ik steeds een nieuwe film binnen de dvd film gemaakt

Maar gelukkig kan ik deze films weer gebruiken,.....

Nogmaals bedankt voor  je info

Met Magix groeten

Bert